Дистанційна школа Оптіма
вибирає mozaWeb

Розмова з двома директорами Optima School про можливості дистанційного навчання у першій онлайн-школі Україіни.
Уявляєте школу, учні якої живуть на різних континентах світу? А ще вони навчаються за власним графіком — коли зручно. Спілкуються з учителем тоді, коли чогось не розуміють і потребують консультації. З директорами такої школи — дистанційна загальноосвітня школа 1-11 класи Центр освіти «Оптіма» — ми поспілкувалися і дізналися багато цікавого про цю форму навчання, школу з 8-ма представництвами у різних областях України та як минув минулий рік у вчителів та учнів з цікавими матеріалами з mozaWeb! Cпочатку ми порозмовляли з директором ТОВ «Центр освіти «Оптіма» Білодід Ольгою Володимирівною.
Білодід Ольга Володимирівна,
директор ТОВ «Центр освіти «Оптіма»
Ольго, розкажіть, як відбувається початок навчального року в школі дистанційної освіти?

Дуже активно, урочисто і святково. Традиційно ми розпочинаємо навчальний рік 1-го вересня. Запрошуємо родини з дітьми, які тільки розпочинають навчання у школі Optima, а також ті родини, які з нами уже давно. Запрошуємо тих, хто хоче дізнатися більше про нашу школу, безпосередньо спілкуючись з усіма, хто має досвід навчання з нами. Були усі наші вчителі, класні керівники, адміністрація школи. Дітям організували різні активності, ігри, розваги. Солодкий фуршетний стіл, спілкування з батьками за кавою. Початок року вийшов чудовим!
Також він для нас розпочався довготривалими робочими днями:) Тому що ми перший тиждень приймали багато охочих, хто приводив до нас своїх діток. То ж якраз займаємося тим, щоб усім новим учням забезпечити комфортне навчання.

Навчатися у вашій дистанційній школі можна з будь-якого місця світу. У вас є учні, які проживають за межами України? І скільки всього учнів у вашій школі зараз?

Станом на 1-ше вересня у нас було 1700 учнів та екстернів. Але за кілька перших днів додалося ще багато нових. Наші учні проживають як на території України, так і за її межами. Географія нашої школи дуже широка. Ми охоплюємо усі континенти крім Антарктиди:) Наші учні проживають у країнах Європи, Південної та Північної Америки. Пригадую зараз такі країни як Катар, Об'єднані Арабські Емірати.

Це все українські діти, які живуть з батьками у різних куточках світу?

У нас можуть навчатися діти, які мають громадянство України або посвідку на проживання в Україні. Є різні причини, чому так складається. Хтось на кілька років виїжджає закордон, наприклад, за контрактом на роботу і не бажає, щоб діти переривали освіту. Але, як правило, діти продовжують навчатися у нашій школі навіть після повернення додому. Може бути й таке, що сім'я виїжджає на постійне місце проживання кудись, але батьки хочуть, щоб діти продовжували свою освіту в українській школі або навчалися паралельно у місцевій школі тієї країни та у нас. Для дітей це корисно, бо вони мову підтягують, отримують активне мовне та соціальне середовище, але у той же час не втрачають української освіти. То ж це доволі поширений варіант: очна освіта у поєднанні з нашим екстернатом.
За вашою програмою діти вчаться у своєму темпі... Вчителі встигають знайти індивідуальний підхід до кожного учня?
Встигають, бо наші уроки побудовані таким чином, щоб дитина могла самостійно у зручний для неї час навчатися. Філософія нашої школи — вільний доступ до якісної освіти протягом 24 годин 7 днів на тиждень. Наші учні навчаються самостійно, але мають можливість спілкуватися з учителем, поставити запитання, а також проконсультуватися для поглибленого вивчення матеріалу. Вчителі не те що мають можливість індивідуальної роботи з учнями, вони інакше й не можуть з ними працювати. Всі онлайн-заняття проходять у невеликих групах. Вчителі знають кожну дитину, з якою працюють. Якщо у звичайній школі вчителі своїх учнів знають в обличчя, то у нас дітей та учнів знають за голосами:) Наші класні керівники спілкуються з родинами дуже часто. Тому про якісь особливі потреби повідомляють вчителям-предметникам і це все врегульовується. То ж у нас у школі винятково індивідуальний підхід.
Ви підтримуєте контакти з учнями після завершення навчання?
Ви підтримуєте контакти з учнями після завершення навчання? Так, підтримуємо. І випускники між собою також спілкуються:) Навіть був такий кумедний випадок. Минулого року ми дізналися, що наші випускники створили базу "Готові домашні завдання Optima" виклали свої результати виконаних контрольних робіт в інтернет у спеціальній групі. Звісно, ми про це швидко дізналися і змінили наші завдання. Ось так випускники вирішили підтримати прийдешні покоління :) Діти, які закінчили нашу школу, продовжують спілкуватися з учителями, приходять до нас.
Розкажіть, де здобувають вищу освіту ваші випускники?
Ми моніторимо, куди вступають наші випускники. І знаємо, що вступають в українські навчальні заклади та по цілому світі на різні форми навчання. Наш випускник, який позаторік закінчив нашу школу, зараз навчається у Кембриджі.
Якщо порівнювати шкільну дистанційну освіту та очну, в чому принципова відмінність?
Насамперед, це зручність, яку отримують діти. Також розробка та побудова уроків, що дозволяє якісно навчатися. Також дистанційна освіта значно економить час. Немає такого, що діти приходять і просто відсиджують годину, ніякої продуктивної діяльності не вчиняючи. На жаль, у звичайних школах таке буває. Ми виконуємо державний стандарт. У нашій школі викладають абсолютно всі предмети і ми маємо розроблені до них уроки, відповідно до освітньої програми, за якою навчаються діти. Навіть уроки фізкультури, музики, мистецтва також у нас є. Якщо дистанційно дитина не може грати у футбол, то з нами вона може дізнатися цікаві факти, основні правила, найвідоміших футболістів та історію футболу. Це все також формує загальну освіченість дітей. І це може надати більше користі, ніж ходіння кругами по стадіоні.

Скажу ще про трудове навчання. Прикладні навички дуже важливі і звісно їх потрібно формувати. І на уроках це може відбуватися, але при цьому ми знаємо, що у школах хтось дійсно займається, а частина дітей — не має ні бажання, ні хисту до цієї справи і займається сторонніми речами. У нас також обмежене відпрацьовування прикладних навичок, але ці уроки побудовані у формі проєктної цікавої діяльності, що не обтяжує дітей.

Якщо підсумувати, то з дистанційною освітою учень не втрачає у якості освіти та обсязі знань, але при цьому економить час. Дітям, які ведуть активний спосіб життя, подорожують з батьками, їздять на різні конкурси, дистанційна школа дає можливість навчатися з будь-якої точки світу.

Щодо соціалізації, то я би хотіла поділитися такою думкою, що соціалізація у розрізі шкільного життя — явище, необхідне, щоб соціалізувалися батьки, а не діти. Цей момент, поки діти у школі, батьки можуть бути зайняті своїми особистими справами чи професійною діяльністю. Адже діти соціалізовуються не тільки у школі. Вони працюють у секціях, в гуртках. Наші учні спілкуються зі своїми однокласниками як у навчальній системі школи, так і поза нею. Також наші школярі зустрічаються на різних заходах, які організовує школа. В Україні у нас зараз уже працює 7 представництв і скоро відкриється восьме. І ми якраз пропрацьовуємо цей напрям збільшення кількості зустрічей для наших учнів, то ж страхи з відсутністю соціалізації у дітей абсолютно безпідставні. Але для багатьох людей зручніше, щоб діти навчалися у очних школах.
Дистанційна освіта та щоденна — не конкуренти?
Я не думаю, що ми конкуруємо. Це навпаки — чудова можливість для родин вибрати ту форму навчання для дітей, яка буде для них більш зручною.
Ольго Володимирівно, розкажіть про ваш колектив? До речі, маєте учительську?
Все у нас є! Колектив школи — потужний. У нас 39 педагогічних працівників. Це третій склад вчителів школи Optima. Він формувався з першого року роботи і ось уже кілька років команда, як тільки сформувалася, так і тримається. До нас додаються нові люди, і залишаються ті, хто поділяє наші цінності. Тому плинності кадрів не маємо, тільки розширення. Всі фахівці мають вищу освіту, працюють винятково за фахом, який прописаний у дипломі. Звичайно, що майже усі працювали у очних школах до нас. Хоча, є вчителі, які працюють у нас та мають уроки і в очних школах. Ми до цього ставимося дуже добре.

Ви запитували за учительську. Колектив у нас великий, то ж як без неї. У нас велике приміщення. У мене три заступники, які опікуються кожен своєю сферою. Вчителі також поділені за предметно-методичним об'єднаннями та методичними об'єднаннями класних керівників. Класів у нас дуже багато, тому і класних керівників багато:)
У яких містах є ваші представництва?
Львів, Мукачево, Ужгород, Тернопіль, Івано-Франківськ, Харків, Чернігів, Хмельницький, а найближчим часом ще плануємо відкривати у Дніпрі та Одесі.
Ви заохочуєте вчителів до самоосвіти, професійного росту?
Для вчителів щомісяця організовуємо навчання. Це наша умова, що вчителів мають проходити організовані тренінги. Ми запрошуємо фахівців, які допомагають нашим учителям розвиватися і їм уже не потрібно щось самим шукати. Ми все організовуємо. Звичайно, що ми тільки підтримуємо їхню ініціативність, але вчитель уже бачить на рік розписані тренінги і сам визначає, чи йому цього достатньо, чи потрібно ще щось. Також у нас є педагогічні ради, методичні об'єднання та різні заходи, які є у вчителів очних шкіл. Усі вчителі початкової школи проходять навчання за програмою НУШ.
Розкажіть, як ваші колеги проводять оцінювання учнів?
Ми працюємо в Moodle і маємо електронний журнал. Але поки що у нас немає права цей журнал використовувати для підведення підсумків за збереженими оцінками. Тому й ведемо паперові журнали, вчителі приходять у офіс, у журнали виставляють оцінки. Наші вчителі працюють так, як і у очних школах. Єдина відмінність, що вони не приходять зранку та не кожного дня відвідують школу, також уроки не за чітким розкладом. У них є онлайн-консультації для своїх учнів, що проходять у режимі реального часу. Учителі чекають, поки діти пройдуть завдання, і якщо хтось звертається, надають консультацію. Вони також відповідають на письмові звернення через систему. Вони перевіряють роботи, які надходять, коментують їх, повертають дітям. Також проводять групові роботи очно або онлайн — що там у них є за планом.

Для того, щоб користуватися тільки електронним журналом, ми маємо забезпечити захист персональної інформації, яка є у нас в системі. Ми поки що не маємо такого документа, який би свідчив, що наші персональні дані захищені. Якраз над цим працюємо.
З минулого навчального року ви користуєтеся mozaWeb. Які відгуки вам надходили за цей час?
Тільки схвальні! Це надсучасно, і це вартує один раз побачити, бо усі слова не передадуть цього ефекту. У нас була складність з презентацією матеріалів у тому плані, що наші учні не в одній аудиторії, і кожному потрібен вільний доступ. Групової роботи з використанням mozaBook у нас бути не може. Але завдяки тому, що ми усе інтегрували в систему, кожен учень зміг користуватися 3D-моделями, відео, завданнями, які ми обрали із mozaWeb.

Відгуки були з таким захопленням ще й тому, що, по-перше, це надзвичайно крута візуалізація, по-друге, озвучку матеріалу можна слухати різними мовами, то ж у дітей є можливість покращувати свою іноземну мову на інших предметах. На сьогодні зрозуміло, що великих текстів не буде читати ніхто. Ми дорослі уже не читаємо так багато, а що ми хочемо від дітей, у яких і так темп життя дуже високий. Тому завдяки такій візуалізація ми змогли дуже осучаснити наші уроки.
Вчителям було легко вивчати програму чи були складнощі?
Ми проаналізували програму і розуміємо, що використовуємо не весь потенціал ресурсу. Наші вчителі відібрали те, що необхідно для уроків, але обсяг матеріалів — значно більший. Тому маємо намір створити таку бібліотеку, де діти зможуть мати доступ до потужної бази mozaWeb.

Нашим учителям важко не було. Осягнули та зрозуміли все вони досить швидко. У них був навчальний курс протягом 2-х тижнів. І для них цього було цілком достатньо, щоб працювати.
Ми вважаємо, що mozaWeb — це дуже якісний ресурс, на сьогоднішній день нічого кращого ми не бачимо. Крім того, у нас є багато інших ресурсів, але саме у mozaWeb ми знайшли те, чого немає ні у кого. Унікальність та комплексність навчальних матеріалів нас підкорила.
Ольга Володимирівна Білодід
директор ТОВ «Центр освіти «Оптіма»
Які результати за рік використання mozaWeb?
Наші уроки стали більш яскравими — це однозначно. Додався інтерактив, якого їм не вистачало. У нас були різні інтерактивні завдання, але такої валідації, яку нам дав mozaWeb, не було. Тому наші уроки засяяли іншими гранями. Були відгуки: стає більш зрозуміло, фрагмент з mozaWeb допомагає детальніше розібратися у темі.

І від дітей та їхніх батьків надійшло багато захвату, вчителі також задоволені, тому ми однозначно будемо продовжувати співпрацю.
Пані Ольго, у вас великий досвід педагогічної роботи — 21 рік. Розкажіть, де ви працювали?
У Optima School я прийшла з першого року існування школи, наш заклад працює уже 5 років. До цього я працювала у державній школі, в структурі управління освіти, заступником директора школи, це все адміністративна робота, що з дистанційною освітою не мала ніяких точок перетину. Але на сьогодні у мене усе змінилося повністю: підхід до освіти, школа як така — усе перевернулося з ніг на голову.
Що вам подобається у роботі найбільше?
Мені подобається, що я працюю над новим напрямом освіти для України. Ми робимо нові кроки. З одного боку важко, бо немає досвіду, на який можна спиратися, а з іншого боку — ми постійно в пошуці, в тонусі. Часто проводимо мозкові штурми, щоб зробити нашу школу ще цікавішою та комфортнішою для наших дітей. Наша школа — це школа майбутнього. І мені подобається те, що ми завжди працюємо над новим і у нас постійно немає спокою.

Мені дуже подобається філософія нашої школи, тому що ми орієнтуємося на інтереси наших дітей, з їхньою унікальністю та особливістю. У нас в перші дні вересня телефони просто розриваються, бо тоді дуже багато людей дзвонить. Але коли до нас приходять в гості або звертаються у спокійніший час, ми надаємо максимально об'ємну інформацію. І мені імпонує, що ми зорієнтовані на потреби наших учнів та їхніх батьків.

Ще дуже класно, що у нашій школі немає суб'єктивності. Можливо, ви пригадаєте себе у школі, коли вам хотілося звернутися до вчителя і сказати: "Учителю, ти неправий!" Я себе пам'ятаю дуже добре і сказати учителеві, що я бачу помилку, було дуже важко. Я соромилася і не могла собі цього навіть уявити. У нашій школі діти спілкуються вільно з дорослими, учителями. У нас немає такої дистанції: ти — дитина, а я — дорослий! Позицію дитини ми завжди сприймаємо об'єктивно. Якщо є аргументація до вашого зауваження, ми готові до конструктивної критики! Ми навіть спеціальні конкурси та квести включаємо у свою роботу, щоб дитина змогла проявити себе уже на рівні дорослий — дорослий. І для мене особисто цінно, що я працюю в школі, де дитина має змогу себе відчувати спокійно. Вона — захищена. І ще у родинах зникає проблема обговорення того, що ж там сьогодні трапилося у школі, чи ніхто тебе не образив? Це може траплятися з різними дітьми, навіть тими, хто є лідерами. У нас цього взагалі немає, і наші діти з батьками обговорюють: що нового та цікавого дізнався, а яку 3D-модель побачив. Це зовсім інше навчання, інша освіта, інший світ. Тут відбувається реалізація мене як професіонала. Я керую згуртованим колективом, у якому спільне бачення цілей та підтримування стратегії.
Ваші побажання учителям та учням на цей навчальний рік.
Я бажаю, щоб були реалізовані поставлені цілі. Тому що кожен, чи то дитина, яка у нас навчається, чи учитель, який у нас працює, завжди ставить собі якусь мету. І я бажаю, щоб усі вчителі та учні могли реалізовувати свої цілі комфортно, здобувати освіту і надавати можливість освічуватися. Бажаю, щоб було комфортно родинам, щоб ставлення до школи було спокійним. А учні мали максимально якісний матеріал!
Мені хочеться, щоб учителі, учні, батьки — усі учасники навчального процесу — відчували впевненість в тому, що вони навчаються у найкращій школі. Дуже важливо пишатися школою, у якій ти навчаєшся, яка тобі дає знання і створює твій особистий освітній осередок.
Робертс Вайшла
директор науково-дослідного підрозділу
Робертсе, розкажіть, як саме обирали програму mozaWeb?

Ми користуємося навчальною платформою Moodle, вона давно уже розроблена, має великий набір функцій і є основною у цілому світі. Тут є усі складові для організації дистанційного навчання. Вона регулярно оновлюється, у нас є розробник, який може вносити зміни за нашими побажаннями. І ця система нам цілком підходить. Коли ми будемо розширюватися, можливо, будемо створювати щось власне, але це — плани на майбутнє.

Минулого року ми у свою платформу додали матеріали з mozaWeb. Це досить дорого, але воно цього вартує. У нас є контент, навчальний матеріал, який призначений для самостійного вивчення або з допомогою тьютора, учителя-консультанта. Не завжди достатньо того, що напише вчитель. Цього буде завжди мало.

Які складові навчального матеріалу? Він має бути компактним, цікавим, містити усі характеристики для засвоєння. Він має бути візуально привабливим. І тут ми знайшли програму від Mozaik, яка є ідеальним доповненням до основного контенту завдяки інтерактиву: 3D-моделі, відео, анімації. Вони інтерактивні, їх можна підібрати до конкретних тем з різних предметів. Часто бувають сайти, які спеціалізуються на одній тематиці. А ця програма охоплює багато предметів. Тому ми почали співпрацю, підписали договір, придбали ліцензії на доступ і ми вже своїм учням надаємо ці матеріали безкоштовно. Що найголовніше, ми ці моделі включаємо безпосередньо в уроки! Тобто не потрібно їх додатково шукати, підбирати, сортувати. Вони є в уроці, який проходить дитина і їх можна переглядати. Також важливо, що ці матеріали можна вивчати різними мовами. Можна вивчати як предмет, так і іноземну мову. У них добрі переклади, більше 20 різних мов. Це видовищно, яскраво і дуже зручно.
Спочатку вчителі були не дуже раді, бо у них з'явилася додаткова робота. Але коли вони ознайомилися з самим наповненням, захват був величезний! Деяких вчителів потрібно було пригальмовувати, щоб вони не ставили по 5-6 вставок з mozaWeb в один урок.
Робертс Вайшла
директор науково-дослідного підрозділу ТОВ «Центр освіти «Оптіма»
А уроки, про які ви згадували, це вже розробляють безпосередньо ваші педагоги?
Так. Є предмет та відповідний стандарт. Є основний підручник. Але навчатися тільки за підручником — абсолютно не достатньо і не можливо. Можна вивчити іноземну за словником? Ніколи не вийде. Тому вчителі притримуються тематики затвердженого підручника, але матеріали підбирають самі. Основні тезиси, поняття, ілюстрації, аудіо, відео, флеш-анімації, тренувальні вправи, 3-D моделі. Щоб навчання було різноманітним, а не просто читати чи писати. Від цього ми втомлюємося, нам стає скучно. Але якщо ми змінюємо способи сприйняття, то це дає кращі результати. Почитав, переглянув анімацію, прослухав аудіо, попрацював самостійно, відпочив, потренувався знову в своєму режимі.

А процес створення та підбору навчальних матеріалів не завершиться ніколи, ми постійно покращуємо свої розробки. І сам об'єм матеріалів — величезний. Близько 20 тисяч уроків, тестів, майже 30 тисяч запитань. Це потребує регулярного оновлення. Додатково ми пропонуємо з сайту розробки Володимира Співаковського кейс-уроки, які ми придбали і наші учні користуються. Такі уроки дозволяють розглядати різні явища з позиції різних предметів. Це міжпредметні зв'язки. Якщо взяти, наприклад, таке елементарне поняття як "джинси". Всі знають, що таке джинси. Але що це з погляду предмета історія чи мистецтво, з погляду економіки, хімії, фізики. Чому вони такі міцні, яскраві. Як працює дизайнер, як їх продають, як створюють бренди? Це ціла наука. І виходить, що джинси — це частина історії людства. І так про різні речі чи явища. Там і про транспорт, і про будівництво і про космос — про усе на світі. Але це у нас йде додатково для загального розвитку дітей.
Робертсе, розкажіть, як ви інтегрували в матеріали з mozaWeb у систему Moodle?
Сам сайт передбачає, що кожен користувач оплачує та реєструється — так як і прийнято в усьому світі. Наша школа уклала договір з розробником mozaWeb про доступ по IP, тобто один загальний доступ від школи для усіх наших учнів і вони уже не потребують окремої реєстрації. Було дорого. Потрібно було залучати програміста. Але ми це зробили. У нас у доступі більше 500 3D-моделей, які ми виклали в наших уроках.
Ваші програмісти цим займалися?
Це була співпраця між програмістами з обох боків. Це була комплексна робота, адже це дві незалежні платформи і потрібно було матеріали з однієї інтегрувати на іншу. Ця співпраця досі продовжується.
Які сучасні навчальні програми ще використовуєте в Optima School?
Ми маємо ігри від "Брістар", які розробляють навчальні ігри для учнів молодшої школи і частково середніх класів. Математику, інформатику, малювання можна вивчати у формі гри або квесту. У нас є окремий сервіс у розробника "Брістар" і наші учні можуть безкоштовно проходити їхні ігри.

Ми робимо власне озвучення текстів. Учні можуть паралельно читати і слухати. З історії, іноземних мов — предметів, де великі обсяги. А зараз найосновніше, що ми намагаємося прискорити, — це записування невеликих відеоуривків на 5-8 хв — окремі частини уроків з хімії, фізики. Діти можуть не тільки почитати і потренуватися, а й подивитися, як це все відбувається і краще сприйняти матеріал. З хімії ми відзняли більше 100 власних роликів. І також користуємося матеріалами Інституту Знаніус, який заємається розробкою лабораторних робіт. Нашу учні мають доступ до тих розробок. Я уже не кажу про різні сайти з тренувальними вправами з іноземних мов.

Все ведеться до того, щоб було максимально зручним саме отримання матеріалу. Щоб не потрібно було докладати величезних зусиль для того, щоб щось вивчити і запам'ятати. Це наша основа основ. Все що можемо, ми розробляємо самі. Або співпрацюємо з іншими розробниками, які мають матеріали високої якості.
Як швидко ваші вчителя освоюють усе нове? З програмою mozaWeb швидко розібралися?
Це було досить швидко, тому що ми надали вчителям доступ і сказали: знайдіть тут все, що вам тут найкраще підходить для викладання вашого предмета і де це можна застосувати. Вчителі надали нам звіти про те, як найкраще і які саме матеріали використати, що уже вводити, а що пізніше. Список був досить великим. Коли він був готовий, ми надали цю інформацію нашому розробнику, який забезпечував розміщення цих навчальних моделей у нашій системі там, де зазначив учитель. Технічну роботу виконував спеціаліст. А вчителям навіть не потрібно було спеціального навчання, з відбором матеріалів та рекомендаціями вони справилися успішно.
Які відгуки учителів про mozaWeb ви отримуєте?
Спочатку вчителі були не дуже раді, бо у них з'явилася додаткова робота. Але коли вони ознайомилися з самим наповненням, захват був величезний! Деяких вчителів потрібно було пригальмовувати, щоб вони не ставили по 5-6 вставок з mozaWeb в один урок. Ми цього року плануємо зробити бібліотеку з матеріалами з mozaWeb по класах, щоб діти могли переглядати, що кого цікавить.
Поділіться підсумками після першого року використання матеріалів з mozaWeb.
Це все дуже залежить від самого типу учня. У нас дуже різні учні: хтось користується з навчальною метою, хтось дивиться як цікаву гру, і так вивчає. Найбільше відгуків все-таки ми отримали від батьків. Коли були зустрічі з батьками, консультації, вони згадували про mozaWeb. І також перевагою є те, що ця система на мобільних пристроях працює шикарно. Але я розумію, що ми платформою користуємося дуже поверхово. Поки що ми беремо відео та 3D-моделі. Інші складові — щоденники, тестові завдання, тренувальні ігри, цифрові уроки — ми не використовуємо. І основна причина у тому, що оцінки, які учень отримує на зовнішньому сайті, необхідно інтегрувати у нашу загальну систему оцінювання, а це дуже складно. У нас є проєкт на розширення користування програмою. І поки ми собі можемо дозволити користуватися цією програмою, будемо це робити якнайбільше. Платформа — чудова!
~
Від себе хочемо додати, що інтеграція продуктів Mozaik - https://edpro.ua/mozaik - у навчальний процес будь-якої школи можлива саме з врахуванням потреб цього навчального закладу.

Компанія EdPro — єдиний офіційний партнер компанії Mozaik в Україні.
  • Ми здійснюємо локалізацію та адаптацію всіх програмних продуктів Mozaik.
  • Ми займаємось підтримкою та проводимо тренінги користувачам продуктів Mozaik в Україні.
  • Ми продаємо та впроваджуємо продукти Mozaik у заклади освіти в Україні.
Будемо раді розповісти більше, а також врахувати побажання та потреби вашої школи для корисної та плідної співпраці!
Наші контакти: +38(032)2492029 / info@edpro.ua
ПІДПИСУЙСЯ НА НОВИНИ