Створення нових emoji для уроку та спілкування
Кому подобаються смайлики? Діти безперечно полюбляють картинки й обмінюються смайликами. І у переписках дорослих частенько можна побачити смайли, якщо це звісно не офіційні листи. А яка користь зі смайликів може бути на уроці?
Перші думки, що з додаванням смайликів зі стандартного набору в різні активності, повідомлення чи листи можна вивчати емоції, погоду, природу, тварин.
Можна створювати ребуси із застосуванням смайлів та слів. Можна підбирати найкращі прикметники до певних смайлів або застосовувати на уроках математики для цікавих прикладів.
А як щодо створення нових смайликів?
Є така гра — живе й неживе. З одного боку у стовпчик записуємо назви предметів, з іншого — назви істот. А далі поєднуємо різні варіанти з протилежних груп і можна створювати малюнки.
Наприклад, можемо отримати таке: риба-чайник, жирафа-скрипка або їжачків-вишеньок :)
Для створення смайлів є відповідний інструмент у Google
Можна вибірково комбінувати різні смайли.
Якщо ви обрали смайл, то побачите, з яким його можна поєднати.
Також можна вибрати 1 основний смайл та скомбінувати його з різними, таким чином отримаємо коника, що має щось від бджоли, черепахи, лінивця чи кажана і т.д. Або дивовижні кавуни як м’ячики, коти, восьминоги, ананаси. Також цікаві назви можна придумати нагородам у поєднанні з різними предметами чи звірятами.
Файли новотворів можна зберігати та додавати у презентації уроків, у повідомлення чи листи учням, робити гіфки чи анімації.
Додавайте цікавинок на уроки та діліться з нами ідеями, як вам вдалося урізноманітнити уроки зі смайликами!