Як майбутні залізничники навчаються з mozaBook
Нещодавно викладачка географії в Державному навчальному закладі «Здолбунівське вище професійне училище залізничного транспорту» міста Здолбунів Наталія Савчук надіслала нам фотографії з відкритого уроку. Закортіло дізнатися більше про те, як майбутні залізничники користуються програмою mozaBook. Самі розпиталися й з освітянами ділимося.
Урок з географії було проведено в групі № 5 «Слюсар-ремонтник. Слюсар з ремонту рухомого складу» на тему: «Наслідки руху Землі в космосі».
Наталю, розкажіть, як давно користуєтеся програмою? І з чого почалося ваше знайомство з mozaBook?
З програмою ознайомилась десь на початку 2020-го року, коли у нашому закладі відкрили STEM-центр. А пройшовши повний курс навчання «Робота з mozaBook та mozaWeb», почала застосовувати на практиці. Дуже сподобалось використовувати на уроках різні інструменти цієї програми, тому надалі продовжую вдосконалювати свою вправність й пробувати втілювати різні ідеї.
Які інструменти найчастіше застосовуєте?
Найчастіше — 3D-сцени, оскільки з географії їх досить багато, а також різні інструменти (тести, країни, настільні ігри, інтерактивні карти). Також користуюсь новими підручниками з географії для 10 і 11 класів з інтерактивним контентом. Часто створюю власні презентації для уроків.
У чому вам найбільше допомагає таке навчальне ПЗ?
З власного досвіду можу стверджувати, що використання цифрових технологій сприяє кращому засвоєнню матеріалу. Проведені з використанням інтерактивної панелі з ПЗ mozaBook уроки дуже цікавими, і тому учні більш активно долучаються до роботи. Візуалізація сприяє кращому уявленню про природні явища та процеси. Інтерактивні 3D-сцени дають можливість детальніше їх роздивитися. Для узагальнення та перевірки знань учням найбільше подобаються завдання у вигляді гри, у цьому допомагають різноманітні вікторини, які є в програмі, а також можливість створення власних.
Як ви організували відкритий урок з географії? Кожен учень мав доступ до програми?
Протягом відкритого уроку кожен учень працював на окремому ноутбуці з доступом до програми mozaBook. Створена класна робота дозволила учням самостійно розглянути 3D-сцени, які також презентувались на панелі. У підсумку кожен учень приєднався до виконання тестових завдань, які я завчасно розробила, орієнтуючись на новий теоретичний матеріал. Завдяки можливостям програми можна зручно проаналізувати результати тесту, які одразу виводяться на панель, що дає змогу зрозуміти загальну картину засвоєння матеріалу.
Поділіться відгуками ваших колег та учнів про mozaBook.
З відкриттям STEM-центру у нашому навчальному закладі все більше викладачів почали зацікавлюватися вдосконаленням власних навиків у застосуванні цифрових технологій. Адже це дає можливість зробити уроки насиченими, інформативно наповненими та максимально цікавими для сучасних учнів. Особливо захоплює інформативне наповнення програми у поєднанні зі зручним інтерфейсом.
Пані Наталю, що вам найбільше приносить задоволення від роботи?
Найбільше задоволення мені приносить те, що я, навчаючи навчаюсь.
Розкажіть, чому ви обрали фах педагога?
Протягом багатьох років я працювала в офісній компанії. Суть моєї роботи полягала у спілкуванні з людьми. Але ніколи не пізно змінювати своє життя та вчитися чомусь новому. Тому я здобула педагогічну освіту і тепер отримую максимальне задоволення від своєї роботи.
Що сучасному учителю важливо для максимально ефективної роботи?
В арсеналі кожного вчителя повинні бути креативність, заохочення до пошуку нових методів викладання, використання новітніх технологій у своїй практиці, постійне навчання та самовдосконалення, вміння реагувати на зворотний зв'язок від учнів, здатність до адаптації та трошки місця для відпочинку.