Бізнес-простори з інтерактивною панеллю EdPro

Розмова з засновниками коворкінгів з Києва та Львова.

Як карантинний досвід змінив умови роботи в бізнес просторах і як тут користуються обладнанням EdPro? Наталя Табачин відвідала Hate work-n-lounge у Львові та Creative States у Києві. Запрошуємо на цікаві бесіди, наші інтерв'ю — пізнавальні для широкого кола читачів, адже досвід змін та адаптації до нових умов роботи з моменту введення карантину відбувається у кожній сфері. А ми продовжуємо досліджувати, як наші напрацювання допомагають людям організовувати свій робочий простір та діяльність різних команд.

  • Illustration

    Тарас КопотьВласник та творець ідеї бізнес-простору Hate work-n-lounge

    Люди використовують цей простір для декількох речей — це фокус-групи, різноманітні медіації, засідання правління та воркшопи. Ми надихались міжнародним досвідом і зробили в Україні такий простір.

Розкажіть, як виникла ідея зробити такій простір у старій частині міста?Такі простори є закордоном, вони знаходяться в центрі Парижа, Лондона у старих будинках. Люди використовують цей простір для декількох речей — це фокус-групи, різноманітні медіації, засідання правління та воркшопи. Акцент на приватності. Ми надихались міжнародним досвідом і зробили в Україні такий простір. Наприклад, у Парижі біля Лувра на тихій вулиці ми час від часу знімаємо приміщення, де є такі окремі кімнати. Це комфортно, приватно і дешевше, ніж в доброму готелі. У нас виходить так само.
Розкажіть, як виникла ідея зробити такий простір у старій частині міста?Архітектуру та дизайн робили Re+, декор та підбір техніки — наші. Для мене головне — поєднати функцію та дизайн. Наприклад, крісла у нас високоякісні офісні, але ми їх спеціально взяли з нижчою спинкою та без коліс. Функція не змінилась — це офісне крісло, яке дуже добре тримає спину, а з вигляду вони не офісні. Всі функціональні елементи випробувано часом, можна сказати: перевірено особисто. Вашу панель вибирав сам.

Ви вже все організували, як запланували? Чи плануєте розвиватися як мережа?Єдина функція, яку ми не ще не запустили на повну, — це коворкінг. Зараз у нас в просторі наші друзі та друзі друзів з Києва, Одеси, Дніпра. Правда, є декілька іноземців, які приходять працювати як у коворкінгу. Загалом, це працює більше як івент-простір.Розвиватися як мережа поки не плануємо. Ми створювали цей простір як комфортний офіс з розширеним функціоналом. Наша команда також тут. Більшість тімки — дистанційна. Ми так працюємо 3 роки, оскільки наші основні проєкти знаходяться в Західній Європі. Менеджери також працюють локально, від нас більше йде технічна підтримка та маркетинг.

  • Illustration

    Святослав КопотьДиректор бізнес-простору Hate work-n-lounge

    Вони хотіли принести з собою папір, щоб повертатися до попередніх малюнків. Я просто сказав: прийдете подивитеся на нашу інтерактивну панель. Прийшли, побачили. На екрані списали десь 15 слайдів, потім це все імпортували в pdf, розіслали усім, хто був, і з того всі дуже сильно тішилися.

Інтерактивна панель EdPro

Почнемо з практичного, розкажіть, як використовуєте інтерактивну панель EdPro?Ми залучаємо вашу інтерактивну панель на різних подіях. Також за допомогою панелі у нас відбувається комунікація з гостями, можемо підключати наші екрани, але зазвичай вони дублюють інформацію або як а-ля декорація для фотозони. Якщо ми говоримо про вечірки, корпоративи, які у нас проводяться, то тут варто побачити фотографії. Наш конференц-зал трансформується: відкриваються двері, виносяться стільчики, якщо потрібно, замінюємо столи на квадратні або круглі, доставляємо м’які меблі. Конкретно цей зал має гарний вигляд у 3-х варіантах. Перший — як ми зараз бачимо, другий варіант — для спільної вечері. Наприклад, була закрита зустріч управління одного з банків. Вони орендували 2 дні наш конференц-зал. Однією з вимог була наявність фліпчарту. Ми такі: він у нас є, але швидше усього ви ним користуватися не будете. Вони хотіли принести з собою папір, щоб повертатися до попередніх малюнків. Я просто сказав: прийдете подивитеся на нашу інтерактивну панель. Прийшли, побачили. На екрані списали десь 15 слайдів, потім це все імпортували в pdf, розіслали усім, хто був, і з того всі дуже сильно тішилися.Уже по-іншому цей зал виглядає для таких заходів, як, наприклад, дегустація, у нас була сигарна, віскі та рому. Дуже добре порівняти на контрасті, коли ми відкриваємо нашу презентацію чи сайт, і люди бачать великі столи, купу місць, багато крісел — усе таке класичне і ділове, а потім ти показуєш цю кімнату — наскільки вона може змінитися за лічені хвилини. Не може бути! А ти просто змінюєш меблі, їхнє розташування, ставиш екран, де можна показувати відео, фото.Якщо ж ми говоримо про бізнес-зустрічі, це Young Business Club міста Львова. Також, як ви бачите, є ваша панель EdPro. Було майже 40 учасників — комфортно розмістилися і презентацію проводити за допомогою цієї дошки всім було зручно.

Проведення подій — це одна зі стратегій вашої діяльності?У нас можуть бути не тільки вечірки чи святкування днів народжень, це можуть бути будь-які події. І, як показує практика, наша локація підходить майже усім. Бо центр — це логістично добре, плюс — самі умови, які ми тут створили. В нас були гості, які приводили операторів, режисерів. Вони шукали місце для проведення онлайн-конференції для великої кількості людей. Тільки побачили, зразу — вау, круто! Трошки побавилися зі світлом, посунули столи й крісла вправо-вліво, і у них є потрібна картинка. Дуже зручно, що панель на підставці, ми жодного разу не пожаліли, що взяли її. Одразу переміщуєш, куди потрібно, і висота регулюється. У нас проводять презентації на пів сотні людей з дуже різних напрямків: косметологічні, зустрічі бізнес-клубів, клуб любителів сигар. За допомогою панелі можна, крім яскравих презентацій, ще й опитування провести, підрахунки балів. У кожній події, які у нас були, цей прилад використовують. Коли у нас була онлайн-конференція для 20 країн світу й було під'єднано близько 30 тисяч людей, ми обладнали на локації 4 студії. Це був певний виклик для нас у плані організації та забезпеченні різних локацій, які в нас є, окремим індивідуальним світлом, приладами.
Чому так назвали свій заклад? Можливо ви не зауважили, одразу при виході з ліфта, який веде на локацію, гості бачать наш слоган “Hate work-n-lounge”: For people who hate people. Тобто 2-ге “people” в пані “crowd”. “Для людей, які ненавидять натовп.” Якщо ми говоримо про коворкінг, де є близько 70 квадратних метрів, то тут має працювати не більше 10-12 людей на 5 наших окремих локацій. Якщо ми говоримо про вечірки, це до 50 людей і тільки для своїх. Для цього ми зробили ліфт на QR-код, який генерується щодня або під конкретну подію. 

Illustration

Розкажіть, як ви рестартанули цього року після карантинів, локдауну?Локдаун усіх зачепив, й ми не є особливими. Тому мали великі канікули :) Але після закінчення локдауну ми побачили, що люди мають потребу на проведення зібрань, конференцій. Активно замовляють наші локації для переговорів. Також ми проводили кілька днів народжень, а в лютому всі вихідні розписані та протягом тижня у нас будуть відбуватися різного роду події. Сьогодні у нас будуть знімати рекламний ролик. Ті, хто займається професійно фото- чи відеозйомкою, приходять зі своїм обладнанням та світлом. У нас же більше лаундж-формат.

  • Illustration

    Ілля КенігштейнCEO і засновник мережі бізнес-просторів Creative States

    За допомогою 86-дюймових панелей EdPro, ми проводимо телемости між локаціями Creative States. Цей багатофункціональний прилад ми постійно використовуємо в офіційних частинах зустрічей і у розважальній програмі на неформальних івентах та мітапах.

Які люди/бізнеси обирають ваш простір?Локації Creative States до вподоби креативним людям зі сміливим підходом до життя. Серед наших резидентів — міжнародні корпорації, технологічні стартапи, громадські, державні проєкти, банки, реальний сектор економіки. Резиденти не лише з України, а й представництва іноземних компаній з Європи, США, Швейцарії, Південної Африки. Це не лише молоді стартапери, але й корпоративний сектор і недержавні організації з багаторічним досвідом у своїй сфері. Вони шукають гнучких рішень усюди, у тому числі при виборі комфортного місця для роботи й відпочинку. Їм потрібне дещо більше, ніж традиційні коворкінги, тому ми пропонуємо їм нові ексклюзивні формати гнучких офісних просторів.

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

Як ви відчули потребу ринку саме в таких локаціях?Ми постійно досліджуємо світові тренди офісної нерухомості та намагаємося першими застосовувати їх на українському ринку. Як показує світова практика, гнучкі офісні формати частіше відгукуються клієнтам. Такі пропозиції дають право необмеженого вибору, без довгострокових контрактів з орендарем і додаткових вкладень у ремонт і облаштування офісів. Просто заходь і працюй — усе, що тобі потрібно ми вже зібрали в одному місці — all-inclusive для вашого бізнесу. В Україні орендарі мають такі ж самі потреби, як і на Заході. Зокрема, отримувати найрізноманітніші сервіси (і навіть більше) за кожен витрачений долар. Коли світ і кожна сфера діяльності стрімко змінюються, варто йти в ногу з часом і надавати рішення, які ефективно відповідали б цим запитам.
Яке обладнання EdPro ви обрали й чому саме інтерактивна панель EdPro? Хто і як зараз використовує пристрій?Ми дбаємо про безпеку і здоров'я всіх відвідувачів. Тому на вході до кожної з локацій Creative States встановили безконтактний термальний сканер EdPro. Гаджет став у пригоді в період пандемії: прилад за 1,5 секунди вимірює температуру резидентів і гостей Creative States. Завдяки інтерактивності, виходить дуже інстаграмна історія: щоразу спостерігаємо, як резиденти роблять селфі з девайсом :)Наші простори завжди вирізнялися не лише зручними форматами оренди офісів, але й інфраструктурою всередині локацій. У нас завжди є необхідна техніка для бізнес-сніданків, презентацій нових продуктів і проєктів, для переговорів, дискусій і конференцій. Наприклад, за допомогою 86-дюймових панелей EdPro, ми проводимо телемости між локаціями Creative States. Цей багатофункціональний прилад ми постійно використовуємо в офіційних частинах зустрічей і у розважальній програмі на неформальних івентах та мітапах. В Україні це поки що єдиний продукт, який поєднує в собі функціонал проєктора, маркерної дошки, комп'ютера, планшета і телевізора в надміцному протиударному корпусі. Концепція виробника повністю відповідає нашим потребам і запитам резидентів Creative States на гнучкість і багатофункціональність.

Illustration

Досвід з карантином — яким він був для вас і ваших клієнтів?До нових умов роботи ми були готові ще до офіційного оголошення карантину в Україні. У період карантину ми оголосили правила доступу на локації та поради з користування простором. Вони стали невіддільною частиною наших корпоративних House Rules. Ми неодноразово радили клієнтам дотримуватися вимог уряду і працювати вдома. Однак кілька людей все одно приходили до своїх офісів навіть під час суворого карантину. Для них ми організували безпечне перебування на локаціях. Іншим резидентам допомогли тимчасово перевезти додому офісні меблі та техніку, адже не кожен має необхідні речі для комфортної роботи у себе у квартирі. До початку липня 80% усіх клієнтів повернулися за свої робочі місця.Щодо нововведень, з початком пандемії на вході до локацій резиденти проходять через систему аерозольного знезараження одягу на основі колоїдного срібла Argumin, вимірюють температуру безконтактним гаджетом EdPro. Сьогодні це вже традиційні ритуали для всіх резидентів та гостей Creative States.Відповідно до стандартів Всесвітньої організації охорони здоров'я, ми запровадили нові санітарні норми на локаціях. Забезпечили гостей безплатними захисними масками та антисептиками, спеціальними дезінфекторами для мобільних телефонів. Наш клінінг-сервіс і раніше славився підвищеною увагою до чистоти. А відтепер ми стали прибирати частіше — декілька разів на день і вночі. Усі робочі поверхні та місця загального користування (кухні, туалети, лаунж-зони, конференц-зали) теж дезінфікують кілька разів на день. Дотримуватися соціальної дистанції допомагають спеціальні розмітки на підлозі. Для команди Creative States період карантину був складним і наснажливим одночасно. Ми дослідили ситуацію на ринку, окреслили найбільш актуальні потреби орендарів і розробили під них нові продукти. Наприклад, офіс на день — зручний формат для віддаленої роботи з періодичними зборами команди. Обираєте зручну локацію, бронюєте день і час, коли плануєте працювати в офісі — і все готово. Інша пропозиція — квазіофісні рішення — дозволяють використовувати один пропуск двом співробітникам у різні дні тижня. Так, наприклад, команда з 20 осіб повноцінно користується офісом і сплачує за нього, як за 10-х працівників. Клієнти отримують повноцінний сервіс і не переплачують за оренду.

Illustration

Як зараз краще облаштовувати робочі простори?Офіси давно перестали бути виключно місцем для роботи. Якщо з початком карантину світ жив принципом «Work from home» («Працюй з дому»), то зараз усі адаптувалися до нових реалій — «work from anywhere», тобто «працюй звідки завгодно». На мій погляд, варто змінювати офіси в бік багатопланових креативних просторів — для ділових зустрічей, відпочинку, творчості та просто спілкування. Соціальна дистанція і посилена увага до безпечного особистого простору — тренд, з яким ми прожили весь 2020-й і проживемо точно ще не один рік. Тому це перше, що впливає на облаштування робочих місць. Попри певні обмеження, особисто я в цьому бачу безліч можливостей для розвитку коворкінгів та інших форматів гнучких офісних просторів. Нехай відвідування офісів стане менш частим і розділені команди так само існуватимуть і зростатимуть, але люди — створіння соціальні. Рано чи пізно ми починаємо сумувати за живим спілкуванням, за енергією, яку надає групова робота та обмін ідеями. В умовах соціально дистанції гнучкі офісні рішення — саме те, що дозволить дотримуватися всіх норм безпеки та не втрачати зв'язок із професійним ком'юніті.

Більше матеріалів й статей про продукти EdPro та класних людей й заклади, де користуються нашими пристроями й програмами, знайдете на нашому блозі. Також будемо раді бачити вас серед підписників у наших соцмережах.