Дякуємо за підписку!
Ми надішлемо вам оновлення сайту листом
Розмови з освітніми лідерками в рубриці #theОсвітянки — це завжди особливий подарунок як для нашої команди, так і для читачів блогу. Гостя сьогоднішнього інтерв’ю — Іванна Куртик, співзасновниця програми Лідерство задля освітніх трансформацій, керівниця центру освітнього лідерства УАЛ, заступниця керівника Української академії лідерства. Обговорили різні аспекти освіти та сучасні ініціативи й програми для освітян. Але найціннішим є особистісний досвід, яким ділиться пані Іванна. Адже люди найбільше запалюють інших до дій, проявлення, власних кроків до мрії чи перемоги.
Шлях в освіті від перших кроків до розуміння свого призначення
Пані Іванно, яким був ваш шлях до діяльності у сфері освіти?Мій шлях до освіти почався ще у Могилянці. На першому курсі всі студенти мали відпрацювати свої 200 годин у різних підрозділах університету. Я набралася сміливості й попросилася у деканат у команду Сергія Квіта. Там я вперше відчула, що означає справжнє прийняття: ми розговорилися, і він з усмішкою сказав, що його бабусю теж звали Іванкою. Для мене, зовсім юної, це був щемкий момент довіри. Тоді я зрозуміла, що освіта — це не лише про знання, а про емпатію та людей, яким не байдуже.Пізніше я повернулася до освіти вже у Київській школі економіки, на запрошення Тома Купе. Для мене це була пригода і виклик водночас: школа тільки починала свій шлях трансформації, і хотілося стати частиною цього росту. Я відповідала за операційний та юридичний напрямки — від вибудови всієї системи управління до забезпечення стабільної роботи інституції. Коли я прийшла, у школі була одна магістерська програма, а коли йшла — це вже була інституція з кількома напрямами: економічною освітою, policy-дослідженнями та бізнес-освітою. Разом із командою ми запускали нові програми навіть у найбуремніші часи Революції Гідності, і попри всі зміни керівництва школа не зупинилася жодного дня. Для мене це був унікальний досвід, який навчив: сила інституцій — в людях, які вірять у їхню цінність.Тож коли Роман запросив мене приєднатися до команди Української академії лідерства, я знову відчула тих самих «метеликів виклику» і не змогла втриматися, щоб не долучитися до створення ще однієї сильної інституції майже з нуля. У кожного в освіті є своя спеціалізація. Я ж жартую, що моя полягає в тому, щоб брати «організації-малюки» й вирощувати їх до стану «повноліття». Думаю, зараз Академія десь у своєму підлітковому віці — нам 10!
Іванна КуртикСпівзасновниця програми Лідерство задля освітніх трансформацій, керівниця центру освітнього лідерства УАЛ, заступниця керівника Української академії лідерства