Дякуємо за підписку!
Ми надішлемо вам оновлення сайту листом
EdPro виповнилося 2 роки!
Люди, люди, їх мільярди... Щонайменше з одним мільйоном ми вже точно провзаємодіяли онлайн чи на зустрічах, виставках, конкурсах за два роки роботи нашої команди. На першу річницю ми писали про цифри, досягнення та плани, сьогодні стаття — про людей, з яких складається EdPro з усіма успіхами, буднями та святами компанії. Стартували й рухаємося далі, поступово додаються нові люди, відкриваються нові обрії, знайомимося з учителями з усієї України. Їдемо далі… До речі, ви вже бачили наш бус?
У нас троє засновників: Андрій, Наталя та Юрій. Їхня місія — зробити вибухову трансформацію в освіті нашої країни. І їхній зарядженості можна тільки позаздрити, а за ними підтягуються і всі решта.
Про що розкажуть наші люди? Про свою місію в EdPro, про те, що робить їх щасливими і представлення власного погляду на ідеальну освіту чи школу. Маємо дуже різні відповіді. Бо кожен із нас має своє бачення, лаконічне чи багатослівне і в цьому наша сила! Ось такі ми дівчата та хлопці в модних худі, що надають крила:)
Юля займається обрахунками, цифрами, платежами.
Потрібно розвиватися в одній сфері. І не сходити з цього шляху. Бо коли ти будеш розпорошуватися, то не буде толку ніде. А якщо ти будеш рухатися в одному напрямку, через камені спотикання, але ти розвиваєшся, стаєш компетентнішим.
Юлія Соколик
"Моя робота, на перший погляд, може здатися рутинною, але у ній є багато цікавого і позитивного. Перш за все, вона розвиває аналітичне мислення і допомагає мені у повсякденному житті — ти розглядаєш ситуацію з різних ракурсів, сторін. Аналізуєш, наскільки це важливе і вагоме, а можливо, зовсім несуттєве? Я люблю працювати з паперами, цифрами. Мої обов'язки — обліковувати всю фінансову інформацію. У програмі я опрацьовую документи й завдяки цьому ми маємо інформацію, яка потрібна директору для того, щоб він приймав необхідне управлінське рішення. Також має бути вчасно подана звітність і сплачені податки.Що мені подобається у нашій фірмі? Насамперед неймовірний колектив — усі дружні, позитивні. Також мені подобається керівництво. Немає такого, щоб ти сидів від дзвінка до дзвінка, ніхто не стоїть з секундоміром над тобою. Головне — результат. І відповідно, люди можуть розподіляти свій час таким чином, щоб це було найефективніше. У мене буває, якщо я щось не встигаю, можу вийти в суботу. А у будній день, коли у моєї донечки важливий виступ, — відлучитися на годину. Я дуже люблю проводити час зі своєю дитиною, люблю подорожувати. Надіюся, що подорожі стануть моїм справжнім хобі. І корпоративи зимові та літні з нашою командою — лижі та виїзд на озеро — дуже мені подобаються. Побільше б їх:)Я цілком задоволена, бо мені подобається моя сфера, люди, з якими я працюю, офіс, у якому ми працюємо, місце у центрі Львова і наше місто. Я завжди йду на роботу із задоволенням. Немає такого, що мене примушують. І немає такого: "Ура! Вже п'ятниця!" чи думок: "О, з понеділка треба йти на роботу!" — поділилася Юля.Про ідеальну освіту зазначила: "Для себе зрозуміла, що потрібно розвиватися в одній сфері. І не сходити з цього шляху. Бо коли ти будеш розпорошуватися, то не буде толку ніде. А якщо ти будеш рухатися в одному напрямку, через камені спотикання, але ти розвиваєшся, стаєш компетентнішим."
Антоніна працює з документами.
Дітям у школі має бути цікаво, для викладання кожного предмета є свій підхід, щоб дитина хотіла вчитися і насамперед розуміла, чому їй це потрібно вчити.
Антоніна Улановська
"Моя робота полягає в роботі з клієнтами, а саме з документами: підготувати, відправити та проконтролювати отримання чи повернення.Моє щастя — це мої діти. Найбільше мені подобається проводити з ними час, подорожувати, допомагати їм у здійсненні їхніх мрій.Вважаю, що дітям у школі має бути цікаво, для викладання кожного предмета є свій підхід, щоб дитина хотіла вчитися і насамперед розуміла, чому їй це потрібно вчити.. Пригадую, що я найбільше не любила вчити правила," — розповіла Тоня.
Софія — наш юрист.
Ідеальна школа така, де дитина не тільки вчить обов'язкові предмети, але й всебічно розвивається, де має можливість розвивати свої здібності й таланти, а не закопувати їх.
Софія Сторожук
"Основна моя діяльність в EdPro — це тримати все на правовому контролі. Коли хтось щось створює, придумує (бо в нас таких багато), щоб це було не лише круто і прибутково, а й відповідало законодавству, бо без цього — ніяк. Дуже багато є ситуацій, коли вже все придумано, створено і зроблено, а тоді доводиться, як у нас кажуть "шаманити" над тим, щоб все це гарно і головне правильно юридично оформити. Також велика частина моєї роботи полягає у взаємодії з системою Prozorro, продажі нашого обладнання державним установам через електронні аукціони. Коли я долучилась до команди Едпро, я уявлення не мала, що таке Prozorro і як воно працює. Але, як показує час, усьому можна навчитись і все освоїти, головне бажання! На сьогодні ми взяли участь у 95 закупівлях, у 59 з яких виграли, 22 з яких скасовано або торги просто не відбулись. Всі дані правдиві, тут можете перевірити: https://clarity-project.info/tenderer/41253974. Тепер я і нерідко подорожую до Києва, а саме в Антимонопольний комітет України, орган який займається розглядом скарг щодо закупівель, бо не завжди все виходить гладко з першого разу, інколи потрібно докласти більше зусиль задля перемоги. Щодо подобається, то тут варто задуматись... бо все подобається, коли є баланс, адже на моє переконання, найкращий відпочинок, ну окрім подорожей у мальовничі куточки світу, це зміна виду діяльності, бо все втомлює, якщо робити постійно одне і те ж," — розповіла Софія.Можливість поєднувати у житті все, чим хоче займатись і можливість знайти для цього час — це, за словами Софії, те, що робить її щасливою: "Для мене важливим є робити свою роботу задля результату, а не просиджування в офісі часу, який можна використати з користю для себе або своїх близьких. От, наприклад, я займаюсь розвитком свого танцювального проєкту, спортом, люблю подорожувати та займатись саморозвитком, як в професійному, так і особистому напрямках. Тому, я щаслива, коли маю можливість і час це все поєднувати та реалізовувати."Вважає, що сучасна школа — не ідеальна: "Хоча узагальнювати всіх теж не можна, тому що зараз якість освіти в Україні залежить набагато більше від конкретних людей, ніж від системи загалом. Зі своїх шкільних років згадую, скільки було часу потрачено в пусту, отак "аби було". Ідеальна школа така, де дитина не тільки вчить обов'язкові предмети, але й всебічно розвивається, де має можливість розвивати свої здібності й таланти, а не закопувати їх. Це школа, де дитина має можливість самовиражатись і проявляти свою індивідуальність, а не жити стереотипами нав'язаними дорослими. Думаю, що в нас існує проблема і в системі освіти, і в людях, які там працюють. З такою кількістю інформації та можливістю доступу до неї можна змінити багато, головне, щоб кожен займався своєю роботою з повною віддачею і сам отримував від цього задоволення, тоді й систему легше змінювати," — поділилася роздумами Софія.
Славік — наш головний програміст.
Своєю місією називає розв'язання задач у сфері інформаційних технологій, що йому і подобається. І жодної особистої інформації про себе не розголошує:)
Дмитро — тренер компанії EdPro, Diamond mozaLearn ICT Expert.
Переформатування класів за інтересами, вільне відвідування уроків, окрім базових звичайно, та максимальна дистанційна й самостійна освіта можуть зробити революцію як в навчанні, так і в суспільстві майбутнього
Дмитро Галько
"У мене багато завдань, в компанії вітається ініціативність та вміння застосовувати власні таланти, проте зараз моє завдання полягає в максимальній популяризації програми MozaBook, а також в підготовці вчителів. Показати нові можливості, розкрити горизонти для вчителів — це ж життєво необхідно. Звичайно, в мене заплановано й інші напрямки, які не менш цікаві за цей. Загалом, коли команда має певні цілі та мету, всі завдання є цікавими, тим більш коли ти вільний у перемиканні між ними," — зазначив Дмитро.Про щастя каже: "Я жива, звичайна людина. Мене наповнює та робить щасливим все те, що я впускаю у своє життя. Звичайно, я не роблю те, що мені неприємно або ж роблю його максимально швидко, після чого перемикаюсь на приємніші заняття. У мене немає великої різниці між хобі чи роботою, коли ти віддаєшся на 100% певній дії чи процесу, вони приносять задоволення. Я навчився самомотивації, тому можу майже будь-який процес зробити для себе цікавим. Звичайно, сім'я ближча і важливіша, так само як вміння відпочити від усього".Про ідеальну освіту пофантазував: "Ідеально звичайно було б передача генетичної пам'яті від батьків дітям, через всі покоління. Народився — і вже все знаєш :) Правда, не зрозуміло, чи при такому варіанті людство не померло б від нудьги, адже процес відкриття чогось нового такий захопливий. Якщо ж більше до реалій, мені імпонує тандем "учень-тьютор". Людина найкраще робить ту річ, котра їй подобається. Це стосується і навчання. Вчити треба те, що подобається, а вже завданням тьютора є відкриття можливостей для учня та проведення його по обраному шляху. Звичайно, що така схема не працюватиме коли один тьютор на 30+ учнів. Тут важливий саме індивідуальний підхід до кожної особистості. Проте, переформатування класів за інтересами, вільне відвідування уроків, окрім базових звичайно, та максимальна дистанційна й самостійна освіта можуть зробити революцію як в навчанні, так і в суспільстві майбутнього".
Віталій — працює над виготовленням набору для лабораторних.
Ідеальна школа — це школа, в якій можна обирати предмети.
Віталій Доскіч
"Зараз я допомагаю з проєктом з фізики, а саме працюю з компонентами мультиметра," — зазначив Віталій. У житті його надихає сім'я, подорожі, море, а ідеальною школою вважає таку, де можна вибрати предмети для вивчення, а не все на купу:)
Анна — відповідальна за фінанси.
Рада, що ми працюємо над тим, щоб вдосконалити якість освіти в Україні, ознайомити дітей з сучасними технологіями, покращити їхнє сприйняття навколишнього світу.
Анна Макаренко
"Я рада бути частиною команди EdPro. Рада, що ми працюємо над тим, щоб вдосконалити якість освіти в Україні, ознайомити дітей з сучасними технологіями, покращити їхнє сприйняття навколишнього світу. Особливо цінною ця співпраця є для мене і тому, що я сама — мама і найбільшим щастям для мене є радість та успіхи мого сина та час, проведений з ним разом", — поділилася Аня. На її погляд, ідеальною можна назвати дистанційну освіту з регламентованими зустрічами в обладнаному належним чином освітньому просторі для обговорення домашніх завдань та спілкування.
Валентина очолює службу підтримки користувачів.
Не соромно чогось не знати, але соромно не хотіти вчитися.
Валентина Олійник
"Разом з командою EdPro я працюю над тим, щоб забезпечити учнів та педагогів якісним освітнім ПЗ. Намагаюся зрозуміти потреби користувачів і допомогти їм визначитись з вибором. Допомагаю подивитися на навчання з цікавішого ракурсу, щоб вчителі могли пробудити та підтримати зацікавленість своїх учнів. Безмежно люблю свій колектив та свою роботу! Ми всі різні, але об'єднані одною ідеєю — робити реально якісний і корисний продукт!" — розповіла Валя.Вона вважає, що бути щасливою людиною зовсім не складно, потрібно лише навчитися радіти кожному дню і цінувати те, що у вас є.Про ідеальну школу: "Не так важливо, яка школа буде зовні, головне, яка вона всередині, а саме — яке в цій школі ставлення до учнів. Тому що поставити погану оцінку легко, а подати тему так, щоб стало зрозуміло кожному, це треба постаратися. Тому, моя ідеальна школа, — це школа, в якій працюють досвідчені, грамотні вчителі, які люблять свою роботу і дітей. Які не бояться показати учням, що вони звичайні люди й так само можуть чогось не знати. Які не бояться нових технологій і розвиваються та пізнають щось нове разом з дітьми. Тому що, як казав Сократ: "Не соромно чогось не знати, але соромно не хотіти вчитися." Ідеальна школа — це школа, в якій не хочеться прогулювати уроки, за якою сумуєш під час канікул і в яку хочеться бігти щоранку!"
Ігор — проєктний менеджер напрямку локалізації програми mozaBook, електронних підручників та розробки навчального посібника з фізики.
Якщо процес налаштовано так, що він може приносити задоволення — значить освіта "ОК"; якщо не може — значить освіта "так собі".
Ігор Феник
Він любить цікаві задачі та можливості знаходити круті рішення для їхньої реалізації. А настрій йому може підняти "все, що завгодно: одного разу це може бути подорож, іншого — щось цікаве почитати або погуляти, а іноді — банально виспатися :)".Ігор вважає, що освіта в Україні побудована не зовсім правильно: "Дітей перевантажують непотрібною їм інформацією і, в результаті, їм швидко набридає сам процес навчання.На мою думку, було б правильніше поцікавитися у дітей, що саме їм більше подобається, і робити акцент на обраних дисциплінах. Як не крути, дитина з математичним складом розуму не стане художником. Звичайно, якщо таку дитину будуть 10 років заставляти малювати сонечко, то сонечко вона малювати навчиться. Але є "але": окрім уявного сонечка художник має вміти малювати ще й інші речі... В загальному, особисто для мене, освіта повинна приносити задоволення. Якщо процес налаштовано так, що він може приносити задоволення — значить освіта "ОК"; якщо не може — значить освіта "так собі".
Віктор — головний художник.
Не розумію, як щось можна вивчити читаючи теорію.
Віктор Сторожук
"EdPro-команда складається з людей, де кожен робить те, що вміє і в чому сильний, саме тому наша команда має такий успіх. І моя місія найчастіше полягає в тому, що потрібно візуалізувати ідеї, це дає змогу ефективніше об'єднати наші знання та якнайкраще завершити поставлену задачу," — розповів Віктор.Про щастя: "Мене наповнює і робить щасливим у житті — люди, які оточують, друзі, сім'я, колеги, багато речей я пізнаю саме через них".Ідеальною вважає освіту без книжок: "Не розумію, як щось можна вивчити читаючи теорію".
Олег займається науковою та методичною роботою, працює над розробкою набору для лабораторних.
Найцікавішим заняттям є "розбиратися", як щось у світі чи в технологіях функціонує: як мітохондрія з глюкози отримує АТФ, як калібрувальні симетрії приводять до існування взаємодій, як з окремих транзисторів можна зробити процесор…
Олег Фаренюк
"Займаюся я фізикою — думаю над тим, як найкраще показати учням, що таке фізика і для чого вона. При тому так, щоб доступними технологіями можна було це все реалізувати, щоб коштувало воно не надміру дорого, а вчитель не мусив бути генієм, щоб ефективно використовувати," — представив свою діяльність Олег.Розповів, що для нього найцікавішим заняттям є "розбиратися", як щось у світі чи в технологіях функціонує: як мітохондрія з глюкози отримує АТФ, як калібрувальні симетрії приводять до існування взаємодій, як з окремих транзисторів можна зробити процесор…"Визначення для ідеальної школи вважає складним питанням. "Пострадянська школа — точно не варіант, але і школа, яка віддає все на відкуп дітям — заради їх комфорту зараз, і за відсутності у них відповідної компетенції — не менше зло, просто інше. Ідеальною мені видається школа, яка враховує такі аспекти:Поважає особистість дитини. Я не хотів би, щоб над моїми вподобаннями насміхалися — навіть якщо твори, що подобалися в 13 років, видаються мені теперішньому кумедними, в кращому випадку.Однак, не ціною потакання некомпетентності. Важливо навчити дитину розділяти конструктивну критику від компетентних осіб, нападки на особистість та просто бурчання нестриманих чи невихованих випадкових людей. Врахування критики дозволяє рости, а фахова критика — не може принижувати. А не фахову і не «замовлену» — слід вміти просто ігнорувати.Якщо м'язи не болять після тренування — тренування було марним. Чесно кажучи, знаю, що ця фраза не зовсім правдива, але ідея, сподіваюся, зрозуміла. Так само і з тренуванням мозку. Якщо він не «болить від втоми», ми просто гарно провели час, користь — мінімальна. Школа повинна навантажувати, щоб було складно, але хоч іноді — цікаво. Згадую навчання у ЛФМЛ та викладання в УКУ, як приклади з різних сторін барикади.Завжди цікаво не буде — слід бути готовим до нудного у своїй роботі та житті. Однак, не повинно бути нічого осудного у відпочинку. Відпочивати теж варто вчитися. І чому б школі до того не докластися?І нарешті те, що мені завжди дуже важко давалося і те, що наші школи часто намагаються не те що навчити, а активно відучують. Вміння взаємодіяти з іншими людьми — горизонтально та вертикально — і як керівник, і як підлеглий, вміння як вливатися в групу, що вже функціонує, чи це новий робочий колектив, чи гурток моделювання, так і самоорганізовуватися.Не просто «Тренінги спілкування» абощо, а вміння поважати чужу особистість без відмови від своєї. Якщо знати, що в інших можуть бути щирі, без «задньої думки» інші погляди, смаки, вподобання, мотиви робити якийсь вибір — все решта буде даватися значно простіше," — поділився думками Олег.
Оксана — про усіх й усе пише.
Щастя — внутрішній стан, якщо ви цього не відчуваєте, загляньте у себе.
Оксана Ничипорук
"Моя сфера — це зовнішня та внутрішня комунікація, інформувати про наш проєкт, його діяльність, про команду. Що мені подобається у наших людях — це взаємопідтримка і те, що кожен проявляє себе не тільки у чітко визначеній посадою сфері. За два роки ми вміємо вийти з будь-якої ситуації, бо пройшли різні рівні комунікації від "не хочу, не знаю" до "давай я зроблю, хочеш навчу тебе?". Те, що ми всі різні, — підсилює наш колектив і додає емоційності.Коли ми починали, не було такого чіткого усвідомлення, наскільки це потрібно сучасним учням та вчителям, як зараз. Але за кілька місяців роботи, під час проведення першого конкурсу #SuperUrok, коли учні самі реєстрували команди та просили вчителів взяти участь, бо це так цікаво, стало зрозуміло, що стереотип "діти не хочуть вчитися" — це міф.І зараз все більше вчителів проходять навчання EdPro і дуже хочуть працювати з новими інструментами. Якби це не прозвучало банально, але з EdPro школи в Україні вже ніколи не будуть такими, як раніше — усі побачили й спробували можливості, за якими майбутнє.Тішуся, що зробила свій маленький внесок у гарну справу. І моє наповнення та відчуття щастя напряму пов'язане з тим, що я роблю, з ким спілкуюся, що створюю, яку музику слухаю, як живу, розвиваюся. Щастя — внутрішній стан, якщо ви цього не відчуваєте, загляньте у себе. І ще класна штука — прийняття життя таким, як воно є. Бо ідеалу не існує. Але завжди є можливість до росту і вдосконалення. Мабуть, у нашій освіті зараз, як ніколи раніше є все більший розрив між тими, хто рухається і розвивається, і тими, хто пробує робити перші кроки. Школи творять усі, хто там працює, навчається, віддає своїх дітей, створює навчальні програми чи продукти. Ми також долучаємося до творення сучасної школи і, мабуть, це нас найбільше згуртувало.
Наталка займається перекладом матеріалів Mozaik Education.
Переконана, що шлях до пізнання повинен бути цікавим і нехай користувачі, використовуючи контент Мозаїк, поринуть у світ теперішнього, минулого і, можливого, майбутнього Землі.
Наталія Новіцька
"Існують докази, що подорожі в часі не лише реальні, їх здійснюють і сьогодні. Це я, і це те, що мені найбільше подобається в моїй роботі:). Подорожі в часі та просторі кожен раз перекладаючи наступне 3-D-відео з історії, біології, хімії, фізики, технологій, яких за два роки — сотні, а може і більше. Звісно, буває, як у всіх, так би мовити "рутина" — карти-графіки, фото, інструменти, де потрібні точність і терпіння. Але мені дуже подобається робота у цій команді.Переконана, що шлях до пізнання повинен бути цікавим і нехай користувачі, використовуючи контент Мозаїк, поринуть у світ теперішнього, минулого і, можливого, майбутнього Землі," — розповіла Наталя.Щастям називає "всі мої миті радості", а фінську систему шкільної освіти вважає найкращою.
Сергій робить наш проєкт візуально красивим і відомим.
Володимир курує напрямки сервісу, програмного забезпечення та розробки конструктора EdPro Amperia.
Володимир не любить публічності, але не сказати про нього — ніяк. Володя працює з командою фізиків над розробкою конструктора. Його добре знають директори шкіл та вчителі, які купували наші інтерактивні панелі, бо у Володі весь сервіс на контролі. А в команді він проявляється не тільки роботою над дуже різними напрямками, а й умінням до кожного знайти підхід та по-дружньому з усіма спілкуватися.
Команда EdPro з радістю створює цікаві шкільні конкурси, сучасне обладнання та навчальні проєкти. Вчитися і жити варто на повну, і часто одне з одним тісно пов'язане.