Дякуємо за підписку!
Ми надішлемо вам оновлення сайту листом
ОСВІТЯНСЬКІ КОНКУРСИ
Шкільний конкурс #SuperUrok, в якому могла взяти участь будь-яка школа міста Львова, тривав понад два місяці... Від початку до фінішу пройшли 64 команди. Нам надіслали 12 годин відеоуроків, написали понад 450 коментарів та 17 302 разів переглянули на YouTube-каналі уроки. Найприємніший момент, що кожен учасник отримав призи!"Ну і як воно, бути організатором такого конкурсу?" — запитала вчителька однієї з команд-переможців на зустрічі нагородження учасників #SuperUrok. Якщо коротко, то це був цікавий досвід: втілити свій задум про створення нестандартних уроків, донести ідею до учнів та вчителів, об'єднати сотні дорослих та дітей і прожити з ними емоційно усі етапи конкурсу. Бачимо, що кожна команда, включно із нашою, стала загартованішою.
"Коли ми починали планувати підготовку конкурсу, нам часто говорили, що у школах мало зацікавлених серед вчителів, що учні вчитися не хочуть. Наш експеримент показав зовсім інше. Ми побачили, як цікава навчальна програма mozaBook мотивувала дітей самим досліджувати та створювати уроки. Вчителі проявили не меншу ініціативність, більшість команд проконсультувалися з менторами. Наш тренер Дмитро Галько та студенти з УКУ — Оксана Буць, Марія Товкач, Юстина Стецик, Анастасія Бакуліна, Володимир Слюсар — їздили у школи, показували командам, як користуватися програмою mozaBook на інтерактивних панелях, консультували дистанційно.Створення відеоуроків згуртувало команди, щоб працювати й навчатися разом. А те, наскільки творчо підійшли до своїх завдань школярі, вчителі, мотивує нас продовжувати для них навчання і цікаві події, — розповіла співзасновниця компанії EdPro Наталія Табачин. — Люди хочуть проявлятися, розвиватися, а не робити все, як задавали десятиліттями. І найбільш мотивоване — молоде покоління."
Після завершення конкурсу представники команд найчастіше говорили, що наступного року знову хочуть брати участь або запитували, коли буде новий конкурс? Учителі ділилися враженнями учнів, бо конкурс — змагання, яке всі дуже сильно переживають, бо прагнуть перемогти.
Про те, чим конкурс #SuperUrok відрізнявся від інших, розповіла Толочко Наталія, вчитель ЛССЗШ №2, з команди-переможця "Supernova": "Наша школа постійно бере участь у різноманітних конкурсах, але цей конкурс відрізнявся від інших. По-перше, ламаються старі стереотипи про те, що вчитель знає все. Це той з небагатьох прикладів, коли учні навчають вчителів, адже учні з інтерактивною панеллю "на ти". Ну звичайно ступінчасту модель уроку — поєднати нашу тему з різними сферами життя: музикою, архітектурою, медициною — все ж таки надали вчителю, а показати урок, використовуючи mozaBook, — це вже справа учнів."
Учителька зазначила: "Ми не ставили собі за мету провести все досконало, ідеально, з різними "вибуховими викрутасами". Ми хотіли показати, що вміємо на даному етапі вивчення цієї панелі, а ще хотіли показати легкість уроку, позитивний настрій, задоволення від того, що робимо, використовувати "забавки" mozaBook як відпочинок і одночасно як навчання.По-друге, урок мав бути не надто інформативним, бо передбачався перегляд глядачами різних категорій. Не менш важливою була ця друга частина конкурсу — голосування на YouTube-каналі. Тут потрібно було проявити лідерські здібності, згуртованість, комунікативність, вміння залучати до голосування якомога більше голосів. Кожен урок, кожен день у школі, поза школою, кожна розмова починалася: "А чи бачили ви наш відеоурок на YouTube?"Тут ми почерпнули для себе і не дуже приємні моменти. Коли перечитували коментарі, то часто вони були образливі і щодо школи, і щодо учнів, і щодо несправедливого голосування. І коли діти з відкритими очима прибігали та казали: "Ви читали? І що робити?" — ми, вчителі, відповідали: "Це боротьба. Кожен бореться тими методами, якими вміє."
Під час відкритого голосування лайками EdPro провели аналіз "накруток" на YouTube-каналі та видаляли сотні коментарів з нецензурними словами практично цілодобово. Починаючи з середини квітня до оголошення результатів на початку травня ми відчули весь "кайф" від організації конкурсу. По-перше, за останній день прийому робіт (20 квітня) до нас надійшло 70% відеоуроків! На цей момент, отримавши чимало листів від учасників, ми вже повідомили про те, що залучаємо команду експертів для оцінювання конкурсних робіт за 4-ма критеріями, оскільки голосуванню на YouTube-каналі учителі не довіряли.Перший етап оцінювання відбувся 24 квітня: журі розділилось на чотири групи та відібрали з переліку відеоуроків по 3 відео, маючи лише назву команди та тему уроку. Кожна група журі отримала відібрані рандомно відео, з одинаковою тривалістю у загальній кількості. У фінальний перелік увійшли 12 відео, які журі ще раз переглянули та обрали переможців.
Наше журі:Андрій Москаленко, заступник міського голови з питань розвитку;Зоряна Довганик, начальник управління освіти;Марта Романяк, начальник управління інформаційних технологій;Олеся Сендрій, начальник відділу розумних сервісів та зв'язку;Тарас Юринц, голова Ради конкурентоспроможності міста Львова;Степан Веселовський, CEO Lviv IT Cluster;Максим Коляда, викладач факультету прикладних наук УКУ, засновник центру освітніх інновацій "Провентус";інші представники з міської ради, управління освіти та компанії EdPro.
Принцип розподілення балів прийняли 24 квітня колегіально: лайки на YouTube давали командам до 1/5 від загальної кількості набраних балів, оцінка від журі — 4/5. Таким чином ми зробили все від нас залежне, щоб різні механіки "накруток" на YouTube-каналі мали мінімальний вплив на результат. Відкрите голосування на YouTube-каналі тривало з 26 квітня до 4 травня, а 5 травня ми оголосили переможців конкурсу, відмінусувавши всі "накручені" на YouTube лайки.
За цей тиждень до нагородження, що відбулося 12 травня, ми отримували відгуки вдячності, чудових партнерів конкурсу — Gastroli.ua, Planeta Kino IMAX, — які відповіли на наші звернення і подарували всім учасникам квитки у кіно, а учням ще й на концерт "DZIDZIO. МЕГА-ТУР SUPER-PUPER"!У цьому змаганні ми прагнули показати, що кожен з нас може бути в добрих стосунках один з одним: учасники — учні та вчителі, організатори, ментори, журі, координатори та глядачі. І ця взаємодія принесла суперрезультати. Бо творчість, вміння організуватись і створити свій продукт, презентувати його, зібрати спільноту для підтримки, ВИСТОЯТИ ПЕРЕД СТРАХОМ ПОМИЛКИ ЧИ НЕВДАЧІ — це те, що згодиться кожному в житті. І цей досвід, який отримала кожна з 64-х команд — неповторний. У кожного з вас ще буде чимало проєктів та конкурсів, нехай це робить вас сильнішими, впевненішими й щасливішими!Вдячні за підтримку і допомогу в організації конкурсу Управлінню освіти Львівської міської ради, Управлінню ІТ Львівської міської ради та Українському католицькому університету.
"Цей конкурс допоміг краще ознайомитись із можливостями програми, зацікавити учнів створювати власний інтелектуальний продукт і презентувати його. Для вчителів він створює велике додаткове навантаження в позаурочний час, але відкриває нові можливості та горизонти.Батьки завжди радіють, коли їхні діти беруть участь у таких цікавих проєктах і підтримують їхні ініціативи. Дякуємо організаторам за чудові призи!" — написала нам Оксана Павенська, учителька з СЗШ №42, яка працювала з командою "Creative Mind".
Ділимося листом від учителів команди з СЗШ № 62 «Всезнайко» Доскочинської Ольги Ярославівни та Спільник Ірини Євгенівни:"Ми і наші п'ятикласники хочемо поділитись своїми враженнями від участі у конкурсі #SuperUrok.Сама ідея нас дуже захопила і зацікавила. Під час підготовки, створення та реалізації проекту ми отримали не тільки нові знання та досвід, але й неперевершені хвилини позитивних емоцій. Командна робота згуртувала усіх нас, надала впевненості нам і бажання ще більше творити...Батьки і їхні діти були задоволені конкурсом, а ще більше приємно здивовані призами. Для наших учнів, котрі за свої перемоги в інших конкурсах отримували лише грамоти, такі коштовні призи стали приємною несподіванкою, а для вчителів — особливо! Тому щиро вдячні організаторам конкурсу. Сподіваємось на нові проєкти і перемоги!!! Адже дуже мріємо про інтерактивну панель для нашого шкільного Стем-центру."
Ось такі ми — мрійники, вперто йдемо до того, у що дуже віримо і вкладаємо багато зусиль! Перший конкурс #SuperUrok завершився і ми зі стану "змучені та щасливі" перейшли у буденно-натхненний стан "Go-go-go". А що там попереду? Нові експерименти, навчання, проєкти та винаходи! Найкраще підписатися на сторінку EdPro.ua, щоб не пропустити найцікавішого.
Дякуємо усім учасникам за участь! Ви створили фантастичні уроки! Перегляд на YouTube-каналі.