Майбутні IT-фахівці дослідили mozaBook




Відгуки про навчання та перелік створених проєктів у програмі mozaBook.

Пів сотні Сертифікатів отримали студенти Національного університету біоресурсів і природокористування України після навчання від EdPro. Ділимося відгуками тих, хто навчався й навчав. Для нашої команди навчання студентів, які опановують освітні програми "Інженерія програмного забезпечення" та "Інформаційні системи та технології" також досвід певних викликів та абсолютного нової взаємодії. За ініціативи професорки Олени Кузьмінської, яка запропонувала студентам долучатися до реальних проєктів у рамках навчальної дисципліни "Групова динаміка і комунікації", відбулася перша співпраця НУБіП України та компанії EdPro. Тож запрошуємо переглянути, що вдалося студентам створити у програмі Мозабук.   

Тренер компанії EdPro Дмитро Галько розповів: “Студенти НУБіП України, а саме факультету інформаційних технологій швидко пройшли базове навчання та опанували курс з дистанційної освіти. Це уже для нас було викликом розглядати запитання студентів щодо можливості інтеграції тих чи інших зовнішніх ресурсів у систему. Оскільки ця співпраця для нас була пілотна та не зовсім профільна, ми не очікували багато тематичних проєктів саме в галузі освіти, проте були приємно здивовані, як оригінальністю, так і підходом до якості виконання проєктів студентами. Про найкращі проєкти студентів НУБіП України та можливість їх використання вчителями або будь-якими іншими користувачами освітньої сфери ми публікуватимемо дописи на каналах комунікації компанії EdPro”.

блог EdPro, НУБіП, навчання студентів, EdPro, Едпро

Професорка кафедри інформаційних систем і технологій Олена Кузьмінська зазначила: “У рамках вивчення дисципліни "Групова динаміка і комунікації" на факультеті інформаційних технологій НУБіП України студенти 1 курсу виконували групові навчальні проєкти. Цього року сконцентрувалися на створенні цифрового освітнього ресурсу. Студенти працювали в командах по 3-4 людини, самостійно обираючи тему своїх проєктів. Звісно, що кожну тему наші студенти обговорювали та погоджували зі мною як викладачем. Наш фокус — на цінність реалізації ідеї та проєктованого ресурсу. В результаті ми виділили дві категорії проєктів. Можна було поділитися тим, що вміємо чи чого навчились під час вивчення дисципліни, наприклад, проєкти WeatherCoder, перша 2D-гра, створення та опрацювання відео, створення сайтів з Wix. Також студенти могли створювати готові продукти засобами Мозабук, це проєкти про вивчення застарілих слів та створення цифрових спогадів”.

блог EdPro, НУБіП, навчання студентів, EdPro, Едпро

Студенти навчалися користуватися освітньою програмою mozaBook з лютого до середини березня, а далі практикували й до середини травня підготували проєкти, що варті уваги широкого кола читачів. П’ятдесят студентів отримали Сертифікати про успішне завершення навчання. 

Кілька відгуків студентів, які проходили навчання.Фесун Володимир: “Навчання з EdPro було захопливим досвідом і від роботи з представниками отримали тільки приємні емоції”.Кіра Афанасьєва: “Навчання з EdPro було доволі цікавим і довготривалим. Проєкт вийшов цікавий та реалістичний”.

В'ячеслав Болховітінов: “Труднощі виникали через недоліки, які ми знаходили під час роботи з програмою, цікаві моменти в її перевагах та перше знайомлення”.Артем Сімонов: “Я задоволений, займався тим, що мені подобається і пізнавав нові програми. Для мене було в задоволення працювати в команді та створювати щось корисне.”

блог EdPro, НУБіП, навчання студентів, EdPro, Едпро

Мені було цікаво ознайомитись з чимось новим, і система Mozaik нам в цьому дуже допомогла. Також було б цікаво працювати з EdPro у майбутньому!

Олександр Підгорний

Ознайомтеся з переліком виконаних проєктів, про кожен із них створимо окремий допис найближчим часом. Презентацію кожного проєкту можна переглянути на сайті ua.mozaweb.com, зареєструвавшись. А детальні огляди кожного із проєктів очікуйте на нашому сайті. 

Факультет інформаційних технологій НУБіП України створено 1 вересня 2010 р. на базі двох спеціальностей — «Економічна кібернетика» та «Комп’ютерні науки». На факультеті працює Центр дистанційних технологій навчання, який забезпечує належне функціонування освітнього кластера інформаційно-освітнього середовища університету, обслуговування інформаційно-програмної інфраструктури кластера та його організаційно-методичне супроводження. Інформаційно-освітнє середовище університету, яке є головним об’єктом уваги Центру дистанційних технологій навчання, за своєю будовою гібридне, оскільки університет використовує такі хмарні сервіси: Office 365, Microsoft Imagine Academy, Cisco Academy, сервіси Google. Хмарні сервіси інтегруються в єдине освітнє середовище і використовуються у навчальному процесі.Впровадження інноваційних педагогічних технологій, підтримання культурних і наукових традицій — все це дозволяє факультету постійно розширювати матеріальну й інформаційну базу, урізноманітнювати дозвілля студентів і проводити важливу наукову та навчально-методичну роботу. А команда EdPro цьогоріч внесла й свою частку у розвиток студентів та ознайомлення з найкращим освітнім ПЗ в Україні.