Майстерки з 3D-друку від EdPro у Львові




За сприяння управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради майже пів сотні вчителів мали змогу покращити знання про 3D-друкування.





 

Майже 250 учасників зареєструвалося на навчання основам 3D-друку онлайн, доступ до курсу відкритий до 15 січня! А ще понад 40 учасників мали змогу відвідати майстерки вживу у Львові. Після того, як компанія EdPro відкрила вільний доступ до курсу на певний час, управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради допомогло з розповсюдженням інформації серед освітян. Одразу ж на навчання прийшло кілька десятків зацікавлених вчителів, щоб освоїти нову для себе технологію або поглибити й розширити свої знання.Головний спеціаліст відділу загальної середньої освіти з управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради Христина Шаміна взяла на себе основну роботу з організації цих майстерок, адже всі вони мали проводитись безпосередньо у п’яти школах чи ліцеях, які цього року придбали нові принтери Creality.

“Все почалося з того, що ми планували оновити технічне забезпечення для 3D-друку. Під час підготовки зрозуміли, що можливості й сама техніка змінюються настільки швидко, що треба забезпечити інформаційну сесію для педагогів. Тому, коли ми створили таку можливість спільно з EdPro, вчителі відгукнулися й залюбки погодилися, усвідомлюючи переваги майстерок для використання в роботі. Щодо відгуків освітян: після навчання на майстерках вони працюють над створенням списку тих предметів й елементів, яких найбільше не вистачає у школах як демонстративних взірців чи дидактичних обʼєктів і які можна надрукувати на цих принтерах. Також педагоги хочуть розширити віртуальну бібліотеку в застосунку Mozabook власними напрацюваннями з використання 3D- принтерів у освітньому процесі,” — розповіла Христина Шаміна.Проводив майстерки автор курсу “Основи 3D-друку” Микола Пірогов. Учасники з двох шкіл об’єдналися, оскільки графіки відключення електроенергії не сприяли зустрічам у запланований час, та прийшли на зустріч в офісі EdPro, де є альтернативні джерела електроенергії.

блог EdPro, Едпро, навчання вчителів, 3D-друк

Після проведення цих майстер-класів я переконався у їхній цінності. Також я отримав чимало фактів про цінність нашого онлайн-курсу для вчителів, як під час спілкування з учасниками майстерок, так і під час дистанційного спілкування з учасниками курсу. 

Микола Піроговавтор курсу "Основи 3D-друку"

“Загалом я дуже задоволений результатами цих майстер-класів. Думаю, що більшість учасників також були задоволені, оскільки багато з них підходили до мене та щиро дякували. До речі, цікаво було усім. Хтось з учителів вже давно сам друкує, має власний 3D-принтер, а хтось лише розпочав вивчення нової для себе технології. Також на майстерки приходили й ті освітяни, що вже пройшли наш навчальний курс й отримали сертифікат про його завершення. Запитань було дуже багато: простих і таких, що мені було складно відповісти:) До слова, на кожній зустрічі, що я провів, обов’язково був хтось з учителів, хто запитував не лише про “нарізку” та друк готових моделей, але також і про створення моделей з нуля. Цього ми, звісно, не вчили на наших майстер-класах, адже створення нових моделей – це дуже велика та складна тема, яку просто неможливо висвітлити за 1,5–2 години зустрічі. Але з цих питань я зрозумів, що такий запит серед учителів є. Тож можливо з часом ми підготуємо і такий курс," — розповів автор курсу "Основи 3D-друку Микола Пірогов. — Після проведення цих майстер-класів я переконався у їхній цінності. Також я отримав чимало фактів про цінність нашого онлайн-курсу для вчителів, як під час спілкування з учасниками майстерок, так і під час дистанційного спілкування з учасниками курсу. Тож варто зберігати обидва формати навчання, оскільки мета і завдання у них різні.Що стосується онлайн-курсу, на ньому ми викладаємо базовий матеріал з 3D-друку. Викладена у ньому інформація допомагає вчителям, які вже мають деякий досвід з використання 3D-принтерів, поглибити та краще структурувати їхні знання. Ну і зрозуміло, що вчителям, які ще зовсім не знайомі з цією технологією, він дозволяє її зрозуміти й одразу перейти до практичного використання. Адже нагадаю, що наш курс практичний, а не просто теоретичний. А це означає, що для його успішного проходження ви маєте не лише пройти всі уроки, але також і виконати декілька практичних завдань – а саме надрукувати на 3D-принтері декілька моделей. Це рішення, розробити саме практичний курс, було для нас однозначним. Адже ми всі, я абсолютно у цьому впевнений, неодноразово у своєму житті мали справу із теоретичними навчаннями чи якимось навчальними відео, коли ти переглядаєш урок і все здається абсолютно простим і зрозумілим, а коли ти пізніше пробуєш застосувати отримані знання на практиці, все раптом стає дуже складно і взагалі незрозуміло.Онлайн-курс зручний тим, що дозволяє учасникам проходити його будь-коли в зручний час – зранку, вдень чи навіть вночі. Також я неодноразово бачив як освітяни проходили наш курс за допомогою свого смартфона, що також зручно. Це стосується теоретичної частини. Що ж до практичної частини, а саме друку моделей, то, зрозуміло, тут потрібний принтер. Тож, ви засвоїли теорію та надрукували декілька моделей, тепер ви готові продовжувати друкувати інші моделі, які потрібні вам для вашого навчального предмета, або вашим колегам для їхніх предметів. Саме у цьому і є мета нашого онлайн-навчання!"

"Щодо майстер-класів, то проводячи їх, я переконався у тому, що живе спілкування дуже важливе. І його цінність полягає насамперед у тому, щоб вживу показати роботу з принтерами. Так, після одного майстер-класу я чув як декілька вчителів обмінювались думками: “Ми робили так і так, а зараз ми побачили, що все можна робити простіше! І не треба чекати стільки часу, скільки ми чекали.”. Іншими словами, вони наочно побачили, як простіше і швидше можна працювати із принтерами.На завершення зазначу, що для мене абсолютно очевидним є те, що потрібно продовжувати обидві форми навчання: і онлайн-навчання (у нас є плани й на створення нових навчальних курсів) і особисті зустрічі на майстерках роботи з 3D-принтерами,” — поділився Микола Пірогов.