Мейкерський курс на базі 3D принтера Snapmaker

Програма з описом та інтерв'ю з авторами курсу.

Анатолій Василюк, учитель фізики, директор центру ОРТ Сімха, куди входить НВК "Щастя" і СШ 325 "Щастя" розробив та апробував програму з учнем 9-го клаcу Борисом Євгеньєвим, учасником команди, яка зайняла 1-ше місце з 3D друку на міжнародних змаганнях Роботрафік (Robotraffic) 2019-го в Ізраїлі.

Illustration
  • Illustration

    Анатолій Василюк
    Директор центру ОРТ Сімха, куди входить НВК "Щастя" і СШ 325 "Щастя", учитель фізики

    Snapmaker має хороші можливості для розвитку мейкерських навичок у школярів. Чотири технології в одному станку — це справді унікально. За допомогою верстату можна розвивати дуже цінні навички.

Анатолію, які практичні навички учні здобувають на Мейкерському курсі?Якщо говорити глобально, то основний принцип курсу — «уміти робити необхідне з підручних матеріалів». Під час курсу учні опанують навички 3D моделювання і 3D друку, основи обробки різноманітних матеріалів, розкрій матеріалів, робота у графічному дизайнері та основи гравіювання.

Що вас мотивувало розробити цей навчальний експрес-курс?Головними рушіями мотивації стала наявність такого станка (отримано завдяки підтримці Благодійної організації «Благодійна установа «Освітні ресурси та технологічний тренінг») школі й бажання учнів з ним працювати. Крім того, ця програма була створена у співпраці з учнем 9 класу нашої школи (Школа #325 «Щастя») Борисом Євгеньєвим, який відповідав за практичну частину курсу. До речі, саме завдяки Борису команда нашої школи виборола 1 місце у номінації 3D на змаганнях Robotraffic 2019 в Ізраїлі.)Так склалося, що маючи під рукою новий засіб навчання і знаючи його базовий функціонал, завжди намагаюся систематизувати роботу з ним у певну програму, яка б логічно вибудовувала структуру формування нових навичок в учнів. Для знайомства з верстатом створено саме експрес-курс, хоча, його досить легко трансформувати й у більш тривалий, якщо розширити практичну частину. Хочу зазначити, що на базі цього курсу створено програму підготовки вчителів з роботи зі Snapmaker.
Як ви оцінюєте можливості 3D принтера Snapmaker для роботи у школі з учнями? Snapmaker має хороші можливості для розвитку мейкерських навичок у школярів. Чотири технології в одному станку — це справді унікально. За допомогою верстату можна розвивати дуже цінні навички. Проте, завжди хочеться більшого. Як мінімум, потужніший лазер для розкрою матеріалу. А в ідеалі: Snapmaker 2.0! Дуже не вистачає витратних матеріалів: шкіра, фанера потрібної товщини, акрил, корок тощо. Було б добре, якби деяка частина матеріалів йшла разом з принтером.

Illustration

Борисе, розкажи, як тобі працювалося з 3D принтером Snapmaker? Це був дуже цікавий і корисний досвід. Я пройшов через увесь процес від складання до роботи з Snapmaker. Сподобалась багатофункціональність станка.
Що ти для себе взяв з програми Мейкерського курсу на базі Snapmaker? Я навчився працювати з чотирма різними інструментами: з гравером, 3D принтером, випалювачем та лазерним різаком, і можу створювати корисні предмети як штатив для камери, обладнання для дослідів з фізики й так далі. Навичками 3D моделювання і графіки я вже володів до цього.
Наскільки, на твою думку, потрібні такі навчальні курси учням у школі?Я вважаю, що цей досвід не буде зайвим ні для кого, а для тих, хто хоче стати інженером, він просто необхідний. Особливо важливо навчити цього вчителів технологій. Єдине, що таких станків має бути більше, бо одного на групу замало. І хочеться потужніший лазер, бо максимальної товщини фанери мало для різних виробів.
EdPro підготували відеоінструкцію для користувачів 3D принтера Snapmaker та надаємо відповіді на всі звернення, які надходять на нашу службу підтримки: au.orpde%40troppus