ОСВІТЯНСЬКІ КОНКУРСИ








Переможці конкурсу “Онлайн-урок в mozaBook”


Програма з описом та інтерв'ю з авторами курсу.

Справжнє випробування, конкурс для тих, хто готовий показати вищий клас — це про наш перший "Онлайн-урок з mozaBook". Вдячні всім за участь, цікаві роботи, а найбільше за те, як ви працюєте з дітьми. Під час дистанційного навчання такі уроки та підходи — найкращі для результативної роботи з дітьми.Учасники з різних закладів освіти за формою навчання, з різних областей, що органічно поєднали центральну, південну, північну, східну та західну частини України. Про самі уроки та чим нас потішили вчителі, розповість наш тренер, а зараз — оголошення переможців!

    • Місце

    • Ім'я вчителя

    • Назва закладу освіти

    • Тема уроку

    • Бали (0 - 30)

    • Місце

    • Місце

    • Ім'я вчителя

    • Ім'я вчителя

    • Назва закладу освіти

    • Назва закладу освіти

    • Тема уроку

    • Тема уроку

    • Бали (0 - 30)

    • Бали (0 - 30)

    • 1

    • Ганна Древицька

    • ТОВ "Центр освіти "Оптіма"

    • Клас Птахи. Клас: 7

    • 27

    • Місце

    • 1

    • Ім'я вчителя

    • Ганна Древицька

    • Назва закладу освіти

    • ТОВ "Центр освіти "Оптіма"

    • Тема уроку

    • Клас Птахи. Клас: 7

    • Бали (0 - 30)

    • 27

    • 2

    • Ольга Івашура, Ганна Дудіч

    • НВО "СЗНЗ І ст. "Гармонія"-гімназія ім.Т.Шевченка-ЦПВ "Контакт"

    • Бінарний урок з зарубіжної літератури та англійської мови "Джек Лондон. "Жага до життя". Сильний людський характер в екстремальній ситуації".Клас: 6

    • 25

    • Місце

    • 2

    • Ім'я вчителя

    • Ольга Івашура, Ганна Дудіч

    • Назва закладу освіти

    • НВО "СЗНЗ І ст. "Гармонія"-гімназія ім.Т.Шевченка-ЦПВ "Контакт"

    • Тема уроку

    • Бінарний урок з зарубіжної літератури та англійської мови "Джек Лондон. "Жага до життя". Сильний людський характер в екстремальній ситуації".Клас: 6

    • Бали (0 - 30)

    • 25

    • 3

    • Тетяна Півень

    • КЗ "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26"

    • Клітинний цикл. Мітоз (Танок маленьких хромосом). Клас: 9

    • 24

    • Місце

    • 3

    • Ім'я вчителя

    • Тетяна Півень

    • Назва закладу освіти

    • КЗ "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26"

    • Тема уроку

    • Клітинний цикл. Мітоз (Танок маленьких хромосом). Клас: 9

    • Бали (0 - 30)

    • 24

    • 4

    • Ганна Крук

    • Дубенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6

    • Око як оптичний прилад. Зір і бачення. Вади зору та їх корекція. Клас: 9

    • 23

    • Місце

    • 4

    • Ім'я вчителя

    • Ганна Крук

    • Назва закладу освіти

    • Дубенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6

    • Тема уроку

    • Око як оптичний прилад. Зір і бачення. Вади зору та їх корекція. Клас: 9

    • Бали (0 - 30)

    • 23

    • 5

    • Людмила Жировецька

    • СЗШ №13 м.Львова

    • Фізичні та хімічні явища, хімія. Клас: 7

    • 22

    • Місце

    • 5

    • Ім'я вчителя

    • Людмила Жировецька

    • Назва закладу освіти

    • СЗШ №13 м.Львова

    • Тема уроку

    • Фізичні та хімічні явища, хімія. Клас: 7

    • Бали (0 - 30)

    • 22

    • 6

    • Яна Гофтарчук

    • КЗ Очеретинський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

    • Урок-узагальнення "Вегетативні органи рослини." Клас: 6

    • 21

    • Місце

    • 6

    • Ім'я вчителя

    • Яна Гофтарчук

    • Назва закладу освіти

    • КЗ Очеретинський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

    • Тема уроку

    • Урок-узагальнення "Вегетативні органи рослини." Клас: 6

    • Бали (0 - 30)

    • 21

    • 7

    • Юлія Григоренко

    • Решетилівська філія І ступеня

    • "Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Розв'язування задач" Клас: 3

    • 17

    • Місце

    • 7

    • Ім'я вчителя

    • Юлія Григоренко

    • Назва закладу освіти

    • Решетилівська філія І ступеня

    • Тема уроку

    • "Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Розв'язування задач" Клас: 3

    • Бали (0 - 30)

    • 17

    • 8

    • Сергій Кошовий

    • Сосонська СЗШ І-ІІІ ступеня

    • Шкільні предмети

    • 16

    • Місце

    • 8

    • Ім'я вчителя

    • Сергій Кошовий

    • Назва закладу освіти

    • Сосонська СЗШ І-ІІІ ступеня

    • Тема уроку

    • Шкільні предмети

    • Бали (0 - 30)

    • 16

    • 9

    • Олена Парадєєва

    • Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 з поглибленим вивченням біології

    • Виготовлення новорічного сувеніру з фоамірану. Клас: 7

    • 13

    • Місце

    • 9

    • Ім'я вчителя

    • Олена Парадєєва

    • Назва закладу освіти

    • Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 з поглибленим вивченням біології

    • Тема уроку

    • Виготовлення новорічного сувеніру з фоамірану. Клас: 7

    • Бали (0 - 30)

    • 13

    • 10

    • Вікторія Павленко

    • Чернігівська ЗОШ І-ІІІ ступеня №34

    • Природа океанів. Тихий океан

    • 11

    • Місце

    • 10

    • Ім'я вчителя

    • Вікторія Павленко

    • Назва закладу освіти

    • Чернігівська ЗОШ І-ІІІ ступеня №34

    • Тема уроку

    • Природа океанів. Тихий океан

    • Бали (0 - 30)

    • 11

Переможці конкурсу "Онлайн-урок з mozaBook", які зайняли І, ІІ та ІІІ місця, отримали код активації на річну підписку mozaBook Personal та 30 активацій mozaWeb Student. Тож мають повне забезпечення навчальним програмним забезпеченням для себе та своїх класів!

Illustration

А бонусом до головного призу ще й став отриманий досвід та можливість подивитися на верхівку власного творчого та професійного розвитку.


Програма mozaBook дає неймовірну можливість не просто детально роздивитися будову та процеси функціонування живих організмів і систем. Вона ще й передає атмосферу, яка оточує біологічний об’єкт. Так, інколи здається, що у потилицю відчуваєш дихання Тиранозавра Рекса або рух і навіть запах свіжого морського повітря, під час перегляду 3D-сцен про політ птахів.
Суттєвою мотивацією для участі в конкурсі була можливість отримати річну підписку mozaBook PERSONAL. Адже працюючи з такою програмою, робота перетворюється на справжнє задоволення. А бонусом до головного призу ще й став отриманий досвід та можливість подивитися на верхівку власного творчого та професійного розвитку.

Illustration

Ганна ДревицькаПереможець конкурсу "Онлайн-урок з mozaBook, вчитель біології ТОВ "Центр освіти "Оптіма"

Зошит уроку "Клас Птахи" в mozaWeb. Для перегляду потрібно зареєструватися.

Урок для сучасних дітей має бути інтерактивним, захопливим, таким, який їх здивує. І програма mozaBook – чудовий ресурс, який допомагає в цьому. Адже саме завдяки йому літературу ефективно можна пов’язати з історією, географією та іншими науками й створити у дитини цілісне уявлення світу, багатогранне розуміння процесів суспільства.З цією програмою в нашій школі ефективно працюють не перший рік. Інструменти та ресурси mozaBook завжди викликають в учнів жвавий інтерес, цікаві завдання мотивують дітей читати та володіти матеріалом, щоб цікаво та активно працювати на уроці. Під час участі разом з учителем англійською мови Ганною Дудіч ми прагнули спробувати нові форми ведення уроку, поділитися напрацюваннями з колегами та отримати чудовий стимул працювати та розвиватися й далі.

Illustration

Ольга ІвашураПереможець конкурсу "Онлайн-урок з mozaBook, учитель зарубіжної літератури НВО "СЗНЗ І ст. "Гармонія"-гімназія ім.Т.Шевченка-ЦПВ "Контакт"

З позиції педагога, мені подобається будувати навчальний процес на засадах холістичної освіти, що дивиться на цілісність сприйняття дитиною інформації через поєднання естетичного, інформаційного, емоційного, аудіовізуального джерел сприйняття інформації. Програма mozaBook, на мою думку, є чудовим інструментом для конструювання саме таких багатогранних навчальних сценаріїв, як очних, так і дистанційних. З позиції дитини, взаємодія з таким контентом схожа на улюблену комп'ютерну гру, але під час такої гри ти не лише розважаєшся, а й навчаєшся.
У нас в гімназії працюють творчі вчителі-новатори. Ми спрямовуємо наші зусилля на те, щоб сформувати у дітей цілісну картину світу, розкриваючи міжпредметні зв'язки й розглядаючи навчальні теми з точки зору різних дисциплін. Разом з колегою Ольгою Івашурою ми неодноразово проводили бінарні уроки та залучали учнів до інтегрованих міжпредметних проєктів. Через участь в конкурсі "Онлайн-урок з mozaBook" ми хотіли поділитися досвідом проведення інноваційних уроків, а також показати, що сучасні технології сприяють розвитку творчості та можуть допомогти об'єднати клас у спільній роботі навколо захопливої теми, що особливо актуально зараз, коли учні часто фізично віддалені один від одного через дистанційне навчання.

Illustration

Ганна ДудічПереможець конкурсу "Онлайн-урок з mozaBook, учитель англійської мови НВО "СЗНЗ І ст. "Гармонія"-гімназія ім.Т.Шевченка-ЦПВ "Контакт"

Біологія є надзвичайно важливим предметом для формування світогляду учнів. Дітям цікаво пізнавати навколишній світ. А як з ним краще познайомитись? Подивитись, почути, здивуватись. Здивуватися усьому, що нас оточує. Уже декілька років маю щастя на уроках біології використовувати інтерактивну дошку. Це дозволяє показати учням найрізноманітніші об'єкти: від найдрібніших до глобальних, зазирнути у мікросвіт. З mozaBook ознайомилась лише минулого року. Захопила можливість використання 3D сцен. Це особливо круто при демонстрації рослин, тварин, органів людини. Динамічні схеми процесів життєдіяльності значно полегшують їх вивчення. Мобільна версія mozaBook дозволяє працювати кожному учневі. У жовтні, після проходження вебінару з mozaBook, дізналась про ширші можливості цього ресурсу. Підготовка зошиту з необхідної теми, використання екстра дозволяє ефективно спланувати урок та досягти мети, зробити навчання видовищним та захопливим. Якщо буду мати можливість далі працювати з цією платформою, то буду пробувати залучати учнів, щоб повністю використати можливості mozaBook під час дистанційного навчання.Не зважаючи на великий досвід роботи, все одно шукаю нові форми та методи проведення уроків. Ще під час проходження вебінару провела декілька уроків з використанням mozaBook. Побачила, що дітей це зацікавило. Прагну розвиватись. Тому після оголошення конкурсу, подумала: "А чому б і ні?"

Illustration

Тетяна ПівеньПереможець конкурсу "Онлайн-урок з mozaBook, учитель біології КЗ "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26"

Зошит уроку "Клітинний цикл. Мітоз (Танок маленьких хромосом)" в mozaWeb.

Фіналісти конкурсу "Онлайн-урок з mozaBook", які зайняли від ІV до X місця, отримали код активації на річну підписку mozaBook Personal і зможуть протягом наступного року за допомогою улюбленої програми створювати суперуроки для своїх учнів протягом наступного року.

Illustration

Велику роль на уроках фізики відіграє експеримент. А що робити, якщо обладнання кабінету застаріле або взагалі відсутнє? Допоможе програма mozaBook: велика база анімацій, віртуальна лабораторія, 3D моделі, навчальні відео та ілюстрації, ігрові інструменти. Програма mozaBook є надійним помічником учителя під час очного та дистанційного навчання. За допомогою редактора завдань можна створити завдання для закріплення вивченого на уроці та домашні завдання з використанням інтерактивних елементів медіатеки.
Виконуючи свої професійні завдання — зацікавити, долучити до прекрасного світу знань, навчити дитину вчитися та допомогти їй наповнити скарбничку особистих здобутків, учителю потрібно вчитися нарівні з учнями. Цікаві лекції вебінару “Робота з mozaBook та mozaWeb”від "Едпро Дистрибюшн", набуття теоретичних знань й практичних навичок зі створення і наповнення уроків за допомогою навчального програмного засобу mozaBook та порталу mozaWeb мотивували до творчого використання mozaBook у навчальному процесі. Адже завдяки mozaBook та mozaWeb навчальний матеріал «оживає», викликає зацікавлення учнів, спонукає до навчання, творчості. «Учитель як фахівець живе доти, доки вчиться», стверджував видатний педагог Костянтин Ушинський. А навчити креативності можна, тільки демонструючи свій власний креативний підхід до всього.

Illustration

Ганна Крук
Переможець конкурсу "Онлайн-урок з mozaBook, учитель фізики Дубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6

У програмі mozaBook є багато можливостей для зацікавлення учнів природничими науками:Не вистачає реактивів у шкільному кабінеті? – використовуй якісні відеоролики програми mozaBook.Хочеш донести до учнів інформацію про будову кристала, молекули чи атома? – використовуй 3D анімацію, чи інструмент «Молекули», чи «Мінерали». Бо краще один раз побачити, ніж сім разів почути!Потрібно порівняти будови електронних оболонок, валентні можливості атома? – включай інструмент «Періодична система хімічних елементів» і матимеш всю потрібну інформацію.Хочеш зачарувати п’ятикласників космосом далеким і близьким? – запускаєш інструмент «Сонячна система» і радієш відкритим можливостям разом з учнями.Хочеш урізноманітнити опитування учнів? – використай інструмент «Тести» або «Настільні ігри». Можна використовувати інструмент «Секундомір» для зворотного відліку часу. Лунає класична музика, запитуєш учнів: «Може комусь заважає? Вимкнути?» Жодного разу я не почула від школярів стверджувальної відповіді.Використовуєш технології критичного мислення і не маєш кубика Блума? – зроби його, використавши інструмент програми mozaBook «Гральний кубик» (трохи фантазії, трохи атмосферних картинок з потрібного тобі предмету і – кубик Блума вже працює на твоїх уроках для твоїх учнів).Цікавим у програмі mozaBook є те, що такі можливості використовуються як очно, так і дистанційно.У мене розроблені десятки уроків з хімії та природознавства. Якщо доведеться переходити на дистанційне навчання, я зможу поширювати учням розроблені уроки з необхідним контентом через сайт MozWeb або використати зошит як презентацію до уроку і самій озвучувати необхідну інформацію, проводячи урок через Zoom чи Meet.Працювати в програмі mozaBook дуже цікаво. Мені подобається конструювати уроки. Дуже багато інструментів, тому весь час відкриваєш для себе якісь нові можливості цієї програми.А в конкурсах мені подобається здоровий змагальницький дух.

Illustration

Людмила Жировецька
Переможець конкурсу "Онлайн-урок з mozaBook, учитель хімії СЗШ №13 м.Львова

Зошит уроку "Фізичні та хімічні явища" в mozaWeb.


Коли я отримала нове обладнання для кабінету, то почала шукати програми для роботи. І серед багатьох знайшла mozaBook. Особисто мені подобаються яскраві сторінки. Зручність використання, хоча я пройшла навчання не один раз. У школі проводжу різні заходи й завжди mozaBook мені в поміч. Різні шрифти, різноманітне наповнення робить урок цікавим, зручним, насиченим, інтерактивним. А уроки як очні, так і дистанційні зручно проводити, тому що легко створювати різні за складністю вправи.Мотивація — це можливість виграти. У кого не запитаєте у нашому закладі всі знають, що від mozaBook я в захваті. Але зразу у людей питання скільки коштує? І все інтерес втихає. Своїм прикладом я показую (доказую), під лежачий камінь вода не тече. Потрібно багато працювати та вірити в чудо! З прийдешніми святами!

Illustration

Яна Гофтарчук
Переможець конкурсу "Онлайн-урок з mozaBook, учитель біології у КЗ Очеретинський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Програма mozaBook мене зацікавила кілька років тому, коли одного разу на семінарі в Києві я побачила презентацію програми та інтерактивних панелей від компанії EdPro. Кілька разів була на презентації програми під час (не) конференцій EdCamp. Хоча придбання ліцензійного програмного забезпечення у клас, для мене поки що є мрією, але я дуже рада, що кілька безплатних інструментів на сайті mozaWeb я можу використовувати. Коли під час підготовки до конкурсу було надано доступ до програми в повному обсязі, ми з дітьми насолоджувались роботою з mozaBook на 100%. Діти кожного дня рахували, скільки ж часу залишилось до кінця пробного періоду.На уроках математики чудовими помічниками були "Таблиця-рахівниця" та "Таблиця множення", інструменти "Гроші", "Годинник, "Терези". Дітей навіть на перервах не можна було відтягнути від дошки. Дуже легко створити опитування, вікторину, тестові завдання, прикріпити відео, картинку, вставити всі матеріали в один зошит і використовувати один сервіс, а не витрачати час на уроці перемикаючи програми. Легко працювати з інструментами для креслення та вимірювання фігур, легко перетворити друкований текст у красивий рукописний. Без музичних інструментів ми з дітьми навчилися грати прості мелодії, створювати шумові оркестри. Але найбільше нам, мені та дітям, подобаються 3D-сцени. Ми просто від них у захваті! Цей інструмент мене виручав під час дистанційного навчання, на уроках інтегрованого курсу "Я досліджую світ" ми були справжніми дослідниками повітряних куль, слонів, єгипетських пірамід, мандрували у космосі та країнами нашої планети.Дуже хочу, щоб програма була в моєму класі, мріють про це і мої учні. Це надзвичайно цікаві навчальні інструменти для дітей та колосальне полегшення в роботі вчителя. Тому в конкурсі від компанії EdPro цього року беру участь вдруге. Вірю, що якщо чогось дуже хотіти, то це бажання обов'язково здійсниться! Особливо під Новий рік :)

Illustration

Юлія Григоренко
Переможець конкурсу "Онлайн-урок з mozaBook, учитель молодших класів у Решетилівська філія І ступеня ОЗ "Решетилівський ліцей ім.І.Л.Олійника Решетилівської міської