Дякуємо за підписку!
Ми надішлемо вам оновлення сайту листом
Наталія Каштан користується програмою mozaBook на уроках алгебри та геометрії в групах першого курсу професії "флорист, оформлювач вітрин приміщень та будівель", "перукар- візажист", "оператор з обробки інформації та програмного забезпечення" в ДПТНЗ "Рівненський центр ПТО сервісу та дизайну" майже рік часу. Ініціативна освітянка написала нам, щоб поділитися своїми відгуками та досвідом.
Пані Наталю, скільки часу користуєтеся програмою mozaBook? Як про неї дізналися, чому обрали для роботи?З січня минулого року навчаю з mozaBook, але спочатку в мене була демоверсія. Я шукала неординарні матеріали для роботи, програмні рішення для навчання з математики. Коли натрапила на mozaBook, побачила, що це інноваційний освітній продукт, дуже всесторонній та насичений. Перший мій урок з mozaBook був «Тіла обертання», мені сподобалось, учні були в захваті, отак почалась моя історія з mozaBook.
Які відгуки отримуєте від студентів про заняття з mozaBook? Учні завжди із задоволенням сприймають матеріал, поданий через призму mozaBook, адже з ним старий мудрий підручник стає не таким занудним, бо програма дозволяє урізноманітнить інструментарій шкільних уроків численними ілюстраційними, анімаційними та творчими презентаційними можливостями. Видовищні інтерактивні елементи та вбудовані програми, призначені для розвитку навичок, проведення дослідів та ілюстрування, пробуджують інтерес учнів та допомагають у легшому засвоєнні навчального матеріалу.
Ваші колеги також користуються програмою? Ви обмінюєтеся досвідом?Експериментувати з платформою мої колеги теж пробують — використовують її можливості при роз’ясненні нового матеріалу на уроках фізики та хімії. Адже коли здобувачі освіти взаємодіють з цим інструментом, вони відразу спостерігають, до яких ефектів це може призвести. Це дозволяє їм досліджувати причинно-наслідкові зв'язки та давати відповіді на наукові запитання через взаємодію з симуляціями.
У чому для себе знайшли найбільшу користь від такої навчальної програми?Під час використання програми відбувається активізація навчальної діяльності та виконання завдань на симуляторі сприяє підвищенню якісного показника успішності, зростає пізнавальний інтерес до реального експерименту, розвиваються дослідницькі компетенції у здобувачів освіти.
А з якими сервісами поєднуєте програму mozaBook на змішаному навчанні? Розкажіть детальніше про свої напрацювання у цій сфері.Для організації змішаного навчання разом з інструментом mozaBook у нас в закладі викладачі природничо-математичного циклу використовують PhET симуляції, і платформу Geogebra. Особисто я практикую використання технології BYOD (Bring Your Own Device – «прийди зі своїм пристроєм». Суть технології BYOD полягає в тому, що учні приносять свої мобільні пристрої та з їх допомогою відбувається певна запланована учителем робота на уроці. Мобільні пристрої на уроках математики можуть замінити такі інструменти, як транспортир і лінійка, програму Geogebra можна використовувати як простір для побудови геометричних рисунків.
Пригадуєте, чому обрали фах педагога? І в чому ваше найбільше задоволення від роботи?
Вчителькою я хотіла бути завжди, скільки себе пам’ятаю. Мабуть, це вибір серця, поклик душі. Ще коли закінчувала школу, то вже знала, що буду педагогом, а уявити себе в будь-якій іншій професії просто не змогла б.
Які технічні прилади є необхідними для повноцінної роботи з програмою? Щоб достойно організувати роботу з програмою викладач “must have” smart-панель:) Ну і в ідеалі було б добре мати ноутбук для організації роботи учнів. А також не забуваймо про ліцензовану підписку — ключ активації для програми.
Ви за власні кошти придбали код активації програми? Також, що порадите учителям, якщо є необхідність у матеріалах й засобах для навчання. Придбала mozaBook STUDENT Pack власним коштом, і не жалкую (порахувала, що ключ для mozaBook STUDENT Pack коштує як 10 чашок латте). Чесно планую і мрію придбати mozaBook PERSONAL. Впевнена, що сучасному педагогові потрібен такий інструмент, оскільки визначальною рисою сьогодення є стрімкий технологічний прогрес. Сучасні діти працюватимуть у світі, який ми не в змозі детально передбачити, бо швидкість змін зростає. Відповідно до функцій учителя змінюються і його ролі в навчально-виховному процесі. Нова школа потребує нового вчителя, який може стати агентом змін, тьютором, фасилітатором, коучем, модератором. А в цьому випадку mozaBook — незамінний інструмент.
З вашого досвіду: як не втратити якість викладання на карантині? Інноваційні технології допомагають якісно організувати процес викладання на карантині. Можу сказати, що завдяки струсу, який влаштував коронавірус, усі учасники освітнього процесу були вимушені почати застосовувати сучасні технології незалежно від того, хотілося їм цього чи ні. І цей безпосередній практичний досвід дозволив їм доволі вправно опанувати цими навичками. Насправді ж технології вже давно стали невіддільною частиною нашого життя, тож освітяни мають вміти застосовувати цей зручний інструмент, незалежно від форм навчання.
Онлайн ділитеся з колегами досвідом? Так, я беру участь у різних воркшопах, онлайн-вебінарах, конференціях як спікер, ділюсь досвідом використання хмарних технологій в навчальному процесі, так зовсім недавно брала участь у Всеукраїнському вебінарі "Застосування змішаного навчання в освітньому процесі під час викладання предметів загальноосвітнього циклу", в якому ділилась досвідом використання хмарних сервісів та технології BYOD в організації змішаного навчання". Зараз працюю над розробкою серії уроків STEM з математики, до речі тут також використовую платформу mozaBook. Намагаюсь надихнути учнів математикою, тому часто поєдную математику з професією.