Вебінар з mozaBook та mozaWeb — майже 2000 сертифікатів

Найцікавіше з річного огляду онлайн-тренінгів.
Учителі, які освоюють нові технології, інтерактивні інструменти й навчальні програми... Для знайомства з ними вирушаємо в мандрівку-дослідження про учасників цьогорічних Вебінарів. Адже кожних півтори-два місяці наш тренер проводить Вебінар з mozaBook та mozaWeb. Ви дізнаєтеся, якого віку та з яких регіонів України вчителі вже знають та вміють віртуозно створювати інтерактивні уроки з mozaBook і найголовніше — чому освоювати mozaBook стали 20-річні студенти, майбутні педагоги, які за кілька років будуть працювати в освітніх закладах! Спостерігається динаміка зростання активності вивчення mozaBook у все ширшому охопленні. Якщо спочатку це були найактивніші учителі, то зараз у нас навчаються цілими колективами та навіть містами.
У червні в рамках загального Вебінару зареєструвалося майже дві сотні учителів з Кропивницького. Місцевий відділ освіти забезпечив міські школи навчальною програмою mozaBook і вчителі змогли на початку літніх канікул масово пройти онлайн-навчання, кожен у комфортному для себе місці та в зручний час. А для учителів Маневицького району на Волині ми організували на замовлення окремий Вебінар для 280 учителів, які мають у своїх школах інтерактивні панелі EdPro та програму від Mozaik. Що цікаво, у Маневичах групи за віком гармонійно доповнювали одна одну і кількісно майже не відрізнялися. Але тут найбільша за історію проведення Вебінарів група вчителів з сільської місцевості — 93% та найвищі результати на завершенні навчання — понад 60% учасників отримали Сертифікати. Загальна кількість учителів, які отримали Сертифікати, наближається до двох тисяч.
У 2018 році найбільше учасників у нас було з Львівської області, цьогоріч географія розширилася на всю територію України.
Найактивніші області: Львівська, Київська, Кіровоградська, Дніпропетровська, Волинська, Хмельницька, Івано-Франківська, Запорізька, Черкаська, Тернопільська та Харківська. Загалом, учителі з кожної області проходять навчання практично на кожному із Вебінарів.
Про вік учасників навчання — кожного разу окрема історія. Жовтень вразив найбільшою групою 18-20-річних учасників! І ми про це обов'язково розкажемо детальніше. У серпні у нас було найбільше учителів 46-50 років, а на осінньому Вебінарі у Маневичах — 31-35 років.
З упевненістю можна сказати, що зростає кількість учителів з сільської місцевості, які користаються можливостями онлайн-навчання. Від 80 до 98 % учасників навчання — вчителі з державних закладів освіти.
А звідки ж стільки молоді прийшло навчатися на жовтневий Вебінар? З'ясували, що це студенти Луцького педагогічного коледжу, які мають інтерактивну панель та програму в своєму закладі, то ж можуть уже з студентської парти випробувати новинки освітнього обладнання. За порадою викладача скористалися можливістю детально розглянути, що і як можна створювати учителям у програмі mozaBook.
Костанкевич Лариса Григорівна, викладач методики навчання інформативно-освітньої галузі, зазначила, що програмою mozaBook у ліцеї користуються з грудня 2018 року: "Ми вчимо студентів-майбутніх учителів, які йдуть у школи, де такі програми широко використовуються. Ми бачили, що ваша компанія бере активну участь на EdCamp-подіях, освітні заклади вас знають. І нам хочеться, щоб наші студенти йшли у школи уже з базовою підготовкою, щоб навчилися застосовувати наочність, візуалізацію, що є важливим для школярів. У цій програмі велика колекція 3D-моделей. Це викликає захват у всіх, тому що можна подивитися, покрутити з усіх сторін. І це дуже велика перевага програми.

У лютому наші викладачі пройшли Вебінар, побачили, що це якісна базова підготовка. Зрозуміло, що з цим ще далі потрібно працювати, щоб більше навичок отримати. Але так детально кожну тему пояснити на наших лекціях та масово охопити усіх студентів у нас фізично немає можливості. Тому ми вирішили запропонувати для індивідуальної роботи ваші Вебінари. Навчання проходили студенти в квітні та жовтні, бо влітку у них канікули. Студенти працюють, отримують сертифікати, які я оцінюю як самостійну роботу та самоосвіту і зараховую додаткові бали за отримані знання. Базовий курс пройшло багато студентів, питали у мене, консультувалися.

Я на своїх парах багато розповідаю про цю програму. Студенти в захваті. Адже НУШ пропонує такі підходи: навчаючись граємось, візуалізацію матеріалів. І студенти бачать, що якщо вони до уроків раніше усі матеріали шукали самі, то тут усе все є, тільки бери і використовуй! Навіть ігри тут дуже різні та підходять для різних уроків. Мені часто кажуть: от якби ми так вчилися! І хочуть, щоб у кожній школі вчителі мали таке обладнання."

За словами Лариси Григорівни, доступ до інтерактивної панелі в усіх студентів є в обладнаній за стандартами НУШ лабораторії: "Дидактичні матеріали, оформлення простору, обладнання та програма mozaBook — усе відповідає стандартам. Це для нас не музей, тут будь-хто приходить і працює."

Викладач спостерігає, що робота з новими засобами додає студентам більшої впевненості, вони готові йти у школу і відразу починати працювати з новими методиками, технічним забезпеченням. Це дає поштовх до самореалізації молодим освітянам.
Наш тренер поділився своїми враженнями від проведення навчань та розповів про найкумедніший випадок з Вебінарів.
Дмитре, ти багато спілкуєшся з учителями, навчаєш їх, як би ти описав сучасного учителя, який добре освоює нові технології?
У 90-х і навіть на початках 2000-х освіта в плані впровадження нових підходів, обладнання чи саморозвитку саме вчителів розвивалась дуже формально. Роками тривали чисто "паперові" події для здобуття нових знань та підвищення кваліфікації. Це все наклало певний штамп на процес вдосконалення та саморозвитку. Лише в останні роки вчителі почали "конкурувати" між собою за своїми знаннями. З'явилась велика спільнота, котра не просто працює в освіті, а прагне отримати та застосувати нові знання. З'явилось розуміння користі від набуття нових знань, а також відчуття потрібності цього процесу. Сучасний учитель — це саме той педагог, котрий зрозумів цей тренд. Він прагне бути конкурентно спроможним, надавати якісні знання та отримує від цього задоволення.
Які інструменти найбільш дієві для учителів у повсякденній практиці?
Будь-які. Вчитель як творець, скульптор, що використовує різноманітні інструменти. Саме вчитель вирішує, який інструмент допомагатиме йому краще візуалізувати, доносити свої знання. І це може бути як гарний настрій та цікава манера подання інформації, так і технологічні рішення, котрі роблять звичайну та часом нудну інформацію цікавою.
Що найважче дається вчителям у вивченні нової програми?
Напевно, це подолати страх перед освоєнням нового. Існує думка, що якщо в тебе великий педагогічний стаж, то твої знання сучасні та неоціненні апріорі. Але знання та вміння необхідно постійно тренувати і удосконалювати, такі правила диктує час та розвиток інформаційних технологій. Тому найважчий крок для вчителя — зуміти знову стати учнем та відчути жагу освоєння нового.
Розкажи про найкумедніший випадок з проведення навчання:)
Вчителі переймають багато чого з поведінки учнів. Тому кумедних випадків не перелічити. Запам'ятався один, коли вчитель після того, як виконав та надіслав своє домашнє завдання у Вебінарі, за хвилину вже запитував на фейсбуку результат. Це б виглядало доволі буденно, якщо б це не було о пів на другу ночі.
Інформація про Вебінар з mozaBook та mozaWeb:

  • Cторінка Вебінару;
  • Періодичність — кожних півтора місяці;
  • Вартість — безкоштовно;
  • Програма: початковий курс — 7 відеолекцій, розширений курс — 7 відеолекцій.
Читати схожі статті про Вебінари від EdPro:
Секрети сертифікованих вчителів
Тренінги з mozaBook проходять сотні наших вчителів
Дізнатися більше про mozaBook: https://edpro.ua/mozaik
Залишити замовлення обраного товару
ПІДПИСУЙСЯ НА НОВИНИ