Учитель як ініціатор у школі. Історія успіху Наталії Рудик

Учитель як ініціатор у школі. Історія успіху Наталії Рудик

Взявши участь у конкурсі #SuperUrok2019, пані Наталія разом з двома командами улюблених учнів підкорила 10-ку переможців конкурсу.  

“На Фейсбуці побачила інформацію про mozaWeb. Почали з колегами переглядати 3D, навіть робили навчання у школі. А оскільки я підписалася на сторінку й отримувала інформацію, так і почула про інтерактивні панелі. Почалося все з mozaWeb,” — розповіла Наталія Рудик. — “Користувалися 30-денною демоверсією mozaBook, яку ми встановлювали на різних комп'ютерах. Інтерактивна дошка просто висіла як звичайна — нею ніхто не користувався за призначенням. Але я заставила директора повісити її у кабінет фізики, аргументувавши, що я знайду програмне забезпечення та спробую відновити обладнання. І ми з дітьми, яким це дуже подобалося, активно користувалися дошкою на уроках. Коли почули про конкурс, почали просити гроші на інтерактивну панель та програму. Звичайно, що відразу ми їх не отримали. Але до конкурсу готувалися з тим, що мали на той момент.”  

Після такої перемоги в конкурсі учителька почала ще активніше доносити ідею про необхідність обладнання.

Саме вона була ініціатором ідеї, що Здолбунівській гімназії потрібна інтерактивна панель. “Мене дуже активно підтримував директор і заступник директора. Для них це також було досить цікаво. Вони з захопленням дивилися, що я у mozaBook можу зробити на уроці. Так у нас все й понеслося. Скажу чесно, що це захоплює учнів, але головне, що це економить учителю час на підготовку! Щодня я маю по 6-8 уроків. Мені вистачає 20 хвилин, щоб швидко все налаштувати на панелі. Підручники у мене завантажені, відкриваю, швидко роблю потрібні закладки, вставляю 3D, відео, картинки, швидко готую тести або гру на закріплення. Тепер я встигаю подати на уроці вдвічі більше, ніж раніше.

Діти кажуть, що їм подобається, вони з ще більшою радістю приходять у кабінет фізики. І вже навіть уроки фізики їм цікавіші за інші, бо тут є інтерактивна панель EdPro,” — зазначила Наталія Рудик.

Основним аргументом для керівництва школи у рішенні придбати такий прилад була саме навчальна програма mozaBook. “Спочатку ми випробовували mozaBook за допомогою проєктора та екрана. Я робила завдання на ноутбуці, діти підходили до комп'ютера і могли здійснювати дії за допомогою мишки. І все. А коли вже інтерактивна дошка з'явилась, вони ручкою робили інтерактивні вправи. Це дітей захоплює, а мене, відповідно, мотивує, що діти хочуть навчатися. Зараз, коли у нас вже є інтерактивна панель, діти можуть відкривати 3D, прокрутити, зменшити чи збільшити, проходити ігри та вправи,” — підсумувала пані Наталя.
Більше деталей у статті на блозі EdPro “Урок має бути не для учнів, а створений разом із учнями — Наталія Рудик”.

Нагадуємо, що кожні 2 місяці коштом компанії EdPro проводять Вебінар: "Робота з mozaBook та mozaWeb", де учителі можуть безоплатно пройти навчання, отримати Сертифікати на 30 год, які відповідають вимогам про підвищення кваліфікації.
Станом на серпень 2021 педагогам видано 5448 Cертифікатів.