#theОсвітянки — щирі розмови EdPro з жінками, які творять освіту в Україні

#theОсвітянки — щирі розмови EdPro з жінками, які творять освіту в Україні

Ідея створення циклу інтерв'ю з відомими та проактивними освітянками належить співзасновниці компанії EdPro Наталії Табачин. З кожною новою розмовою ми переконувалися, наскільки це важливі та потрібні обговорення різних аспектів як загальної освіти, так і особистісних моментів та самоосвіти. Кожна співрозмовниця поділилася тим, що допомагає вчителям, засновникам освітніх закладів та батькам школярів. 

Збірка розмов у рубриці #theОсвітянки:

Ганна Бут: "От коли у нас не будуть облизувати, як Шевченко писав, московського чобота, тоді зайде Україна." 

Оленка Северенчук: "Мені подобається підхід «необмеженого, але обов’язкового вибору» в контексті освіти дітей."

Наталія Зима: "У нас немає негативних оцінок. Погані оцінки — в дорослих у голові!"

Галина Пирин: "Перемога — лише тимчасовий ефект, який потребує постійного підтвердження, найбільш важливим є самоаналіз, усвідомлення власної місії та її прийняття."

Зоряна Довганик: "Завжди можна робити більше, аби діти розвивалися і почувалися комфортно, аби підтримати вчителя, це для мене — найголовніше."

Вікторія Христенко: “Я намагаюся донести до наших можновладців аргументи для того, аби школи закривали останніми, а відкривали — першими, навіть у червоній зоні.”

Зоя Литвин: "Ми вчимо готувати традиційні смаколики до свят, які можна подарувати своїм родинам, влаштовуємо вечорниці на Андрія, водимо козу, влаштовуємо вертеп, щоб учні знали традиції."

Інна Тріщук: "Якщо ви хочете розвиватися, вам потрібно це брати у свої руки й робити, не перекладати відповідальність на когось."

Вікторія Косик: “Психологи радять перетворювати нинішні уроки на місток між стабільним минулим і мінливим теперішнім.”

Ірина Хміль: “Чому важливо почати навчання у школах з першого вересня? Бо яким би не був підхід до дистанційного навчання, які б не були умови, дитина має бути в соціумі.”

Людмила Булигіна: “Волонтерство є нормою, яка тримає нас у стабільності.”

Катерина Молодик: “За предметами стоять люди. І коли вчителі усвідомлюють цінність життя, розуміють потреби та чують інших, вони відкриті до емпатії та взаємодії, а процес спілкування і діалог з дітьми вже зовсім інакший.”

Оксана Стоєцька: “Освіта — це найпрекрасніше, що можна зараз робити.”